În perioada 11 – 20 august, Impact Marketing School lansează provocarea verii. Proiect al organizaţiei studenţeşti Voluntari pentru Idei şi Proiecte, Impact Marketing School este şcoala gratuită de marketing aflată la cea de-a XI-a ediție, care reuneşte 25 de studenţi din întreaga ţară, cu interes şi pasiune pentru domeniu, timp de zece zile, sub acelaşi acoperiş, cu scopul de a le prezenta ghidul de supravieţuire al omului de marketing.
Impact se adresează tinerilor pentru care marketingul nu mai reprezintă de mult un domeniu misterios, ci unul pe care doresc să-l aprofundeze, celor care ştiu că omul de marketing se poate simţi deseori ca un naufragiat pe o insulă pustie. Astfe, cele zece zile de proiect aduc în faţa participanţilor toate cele necesare supravieţuirii în marketing.
Ce propunem mai exact? O experiență de învățare la 360 de grade care constă în trainiguri zilnice cu specialiști în marketing, pe teme precum: neuromarketing, creare de brief, marketing strategic, creație, guerrilla marketing, eye-tracking, marketing experiențial sau comunicare in-store.
În afara acestor trainiguri, participanții vor fi supuși unei provocări de impact: rezolvarea brief-ului oferit de Pepsi, compania parteneră din acest an. De asemenea, vor avea ocazia să primească feedback pentru munca depusă de la profesionişti din cadrul departamentului de marketing al companiei.
Aşadar, în perioada 11- 20 august te aşteptăm la şcoala de marketing a verii. Aplică pe www.marketingschool.ro până pe data de 2 iulie şi lasă-ne pe noi să ne ocupăm de restul!
Voluntari pentru Idei şi Proiecte România este o organizaţie non-guvernamentală, non-profit, bazată pe voluntariat şi alcătuită exclusiv din studenţi. De 13 ani organizează anual peste 10 programe şi proiecte de dezvoltare personală pentru studenţii şi masteranzii din România, programe susţinute de companii, mass-media şi statul român.