Impact Marketing School, proiect organizat de Asociatia Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP) s-a aflat anul acesta la a saptea editie. Desfasurat in perioada 7-13 aprilie 2008, in Bucuresti, proiectul a reunit studenti pasionati de marketing carora le-a oferit posibilitatea de a interactiona cu experti din domeniu.
Pusi fata in fata cu specialisti ai companiei InBev Romania din departamentul de marketing, vanzari si resurse umane, dar si cu cei ai agentiei Leo Burnett, participantii la proiect si-au lasat frau liber imaginatiei, si au conceput o campanie de marketing pentru Bergenbier.
Studentii au lucrat o saptamana pe baza unui brief si au prezentat idei ingenioase pentru brandul Bergenbier. Cea mai buna campanie de marketing, dintre cele 5 propuse, a fost premiata de catre InBev Romania. Au urmat workshopuri si training-uri pe Public Speaking (Cristia Maksutovici-Axa Consulting), Creativity (Cristian Tudoran-Zeta&Co)\ , Strategic Games (Cristi Francu-Mind Smith) sau Analiza de Brand cu Teodora Migdalovici. Pentru ca participantii sa inteleaga corect care este traseul facut de Bergenbier din faza de productie, pana la consumator, Impact marketing School 2008 s-a incheiat cu o excursie la fabrica de bere InBev de la Ploiesti.
"IMPACT Marketing School a fost o initiativa utila pentru InBev atat din perspectiva departamentului de marketing, cat si a celui de resurse umane. Am primit o multime de idei de inovatii legate de brandul Bergenbier si in acelasi timp am luat contact direct cu tinerii studenti. Felicitam echipa VIP pentru entuziasmul si energia pe care le-au aratat in derularea acestui proiect. " Kalina Petkova, People Director Romania & Bulgaria
{mosloadposition user10}