Verbatim își menține poziția de lider al pieței pentru al 8-lea an consecutiv
Pentru Verbatim, 2010 și primul trimestru din 2011 au adus rezultate pozitive atât pe piața optică cât și pe cea a mediilor flash USB. Marca rămâne lider de piață neegalat în sectorul mediilor optice și are ca țel stabilizarea poziției terțe pentru piața stocării pe unitățile USB.
· Marca numărul unu global pe piața mediilor de stocare optice pentru a opta oară consecutiv*
· Marca numărul trei pe piața de stocare în general
· Numărul 3 în Europa pe piața de stocare USB în primul trimestru din 2011*
Tehnologie și lider de piață pentru mediile de stocare optice
Pentru a opta oară consecutiv, Verbatim a confirmat avantajul tehnologic din piața mediilor de stocare optice. În 2010, compania și-a extins cota de piață cu produse de calitate superioară: DVD-R, CD-R și Blu-ray, conform cu Santa Clara Consulting Group.
Privind numărul mare de unități optice instalate, vânzările rămân la un nivel înalt în ciuda unei piețe în scădere. Vânzările totale de DVD-R au scăzut de la 1,3 miliarde în 2009 la 1,07 miliarde în 2010. În ciuda acestui fapt, Verbatim a putut să își mărească amprenta pe piață cu 1,6 procente ajungând la 44,6 procente. În consecință, mai mult de 4 din zece DVD-uri de pe piața din Europa sunt de la Verbatim. În primul trimestru din 2011, cota de piață a Verbatim a crescut semnificativ cu 6 procente la 50,4% iar compania dorește să mențină această cifră pe parcursul lui 2011.
Rezultate la fel de bune au fost atinse și pe piața de CD-R, Verbatim reușind să vândă dublu față de competitorul direct. În total 922 de milioane de CD-R-uri au fost vândute pe piața europeană în 2010 cu o trăime din acest volum fiind vândută de Verbatim. În trimestru unu din 2011, cota de piață Verbatim a crescut cu încă patru procente.
Unitățile USB sunt motoarele de creștere
Dezvoltarea cu success a sectorului unităților USB a contribuit de asemenea la creșterea Verbatim de anul trecut. Conform Santa Clara Consulting Group (SCCG), peste 65,4 milioane de unități USB au fost vândute în Europa, reprezentând 13,3 procente creștere de la un an la altul. Verbatim și-a mărit cota de piață de la 5,4 procente la 9,3 procente în 2010, ajungând pe locul cinci, și o creștere și mai bună în Q1 2011, de 5% poziționându-se cu o cotă de 14% pe locul trei drept cea mai vândută marcă. Având o gamă largă de unități USB criptate hardware ce întrunesc cele mai noi cerințe de securitate ale companiilor, și concentrându-se pe unitățile ce au la bază tehnologia solid state (SSD), compania va continua să își consolideze poziția pe piața flash în 2011 și nu numai.
Întărirea poziției în piață
“Menținerea poziției clare de lider pe piața mediilor de stocare optice este scopul nostru pentru 2011.
În plus, un portofoliu de calitate și vast de HDD-uri ne întărește poziția pe piață. Din 2010, Verbatim și anunțat participarea pe piața de iluminare eficientă cu ajutorul LED/OLED, ce au la bază tehnologiile de bază asigurate de Mitsubishi Chemical Corporation. Între timp, am stabilit o rețea Europeană de distribuție a produselor LED de calitate superioară. Având stocuri mari disponibile local , suport excelent pentru parteneri și soft de vânzări de ultimă generație aigurăm un serviciu excelent pentru partenerii noștrii. Scopul nostru este de a ne extinde gama de produse chiar și mai mult în ceea ce privește mediile de stocare mobile și piețele pentru iluminare,” declară Rüdiger Theobald, Marketing Director EUMEA la Verbatim. “ Numărul mare de teste câștigate de produsele Verbatim în 2010 și 2011 ne subliniază mottoul: “Tehnologie de încredere”. În 2011, calitatea premium este din nou cheia succesului nostru pe piața mediilor de stocare.”
* Santa Clara Consulting Group (SCCG).