Simona Gherghe – din nou fruntaşã în topul audienţelor
Senzaţionalul adevãrat şi cele mai tari exclusivitãţi sunt numai la Acces Direct. Simona Gherghe a fost şi ieri după amiază cea mai îndrăgită prezenţă de pe micul ecran, emisiunea sa clasându-se ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cât şi pe segmentul all urban. Simona Gherghe şi-a delectat telespectatorii cu cele mai impresionante momente de la cununia Lorei, dar şi imagini inedite de la petrecerea de dupã, în exclusivitate, la Acces Direct.
Simona Gherghe le-a adus şi ieri telespectatorilor cele mai fierbinţi subiecte de pe agenda mondenã, oferindu-le acces direct la exclusivităţi şi senzaţionalul adevărat. Acces Direct a fost şi ieri preferatul celor mai mulţi telespectatori, emisiunea de la Antena 1 surclasând concurenţa, atât la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cât şi pe segmentul all urban.
În exclusivitate la Acces Direct, Simona Gherghe a prezentat ieri momente impresionante de la cununia Lorei cu actorul de stand- up comedy Dan Badea, dar şi imagini inedite de la petrecerea de dupã cununie, eveniment ce a avut o dublã semnificaţie, deoarece în aceeaşi zi a fost şi ziua de naştere a artistei. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.8 procente şi o cotã de piaţã de 15.2% la nivelul publicului din mediul urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, s-a plasat pe locul al doilea, cu 3.5% rating şi 14.1 share. Şi la nivelul targetului comercial 15-54 urban, emisiunea Simonei Gherghe a fost prima opţiune a telespectatorilor, Acces Direct înregistrând un rating mediu de 3.7 procente şi o cotã de piaţã de 16.9%.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban si 15-54 urban
Perioada 24 Iulie 2012