Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Imagine puternica a noului POLO

13.000 de comenzi prealabile confirmă interesul ridicat

Asociaţia asigurătorilor susţine că Polo este „Best in Class“

Modelul potrivit la momentul potrivit: aproximativ 13.000 de comenzi în Germania reprezintă cea mai bună dovadă a faptului că noul Polo respectă cerinţele impuse de clienţi într-o perioadă dificilă pentru sectorul auto. În ciuda noilor tehnologii şi a designului de clasă, preţul de bază a fost menţinut la nivelul versiunii anterioare, iar costurile de întreţinere sunt de asemenea rezonabile. Astfel, noul Polo a obţinut rezultate remarcabile şi la clasificarea cu privire la asigurarea full-casco realizată de Asociaţia generală a asigurătorilor germani (GDV).

La aproape toate variantele de motorizare, noul Polo beneficiază de o poziţie mult mai bună în raport cu modelele similare. În urma unei comparaţii directe cu concurenţa, se constată că asigurarea casco pentru modelul mic produs de Volkswagen este mai avantajoasă cu până la 5 clase. Astfel, pentru asigurarea full-casco, este inclus în clasa mică 13.

La noul Polo, o nouă îmbunătăţire a rigidităţii caroseriei şi sistemele inteligente la nivelul barelor de protecţie permit o reducere suplimentară a costurilor pentru lucrările de reparaţii. În plus, componentele scumpe, de exemplu sistemul de climatizare şi răcire, precum şi instalaţia de evacuare a gazelor de ardere au fost montate astfel încât să nu fie afectate în urma unui accident clasic în mediul urban.

La clasificarea asigurării, un rol semnificativ revine producătorului de automobile pentru că argumentul iniţial pentru o clasă avantajoasă de asigurare poate fi oferit chiar prin execuţia autovehiculului. Aceasta deoarece, cu cât este mai redus numărul de avarii ale autovehiculului în caz de accident, cu atât mai rentabilă este clasa de daune.

Pentru clasificarea iniţială cu privire la asigurarea full-casco, în Germania autovehiculele sunt supuse unui impact standardizat la o viteză de 15-16 km/h. Un criteriu suplimentar este reprezentat de uşurinţa de efectuare a lucrărilor de reparaţii oferită de autovehicul. În mod suplimentar, un rol important revine comportamentului individual al conducătorului auto, datelor cu privire la statistica accidentelor, precum şi comportamentul în caz de impact al modelului respectiv.

"În România, noul model Polo se poate precomanda începând cu luna iunie urmând sa fie disponibil la toţi distribuitorii Volkswagen din ţară de la începutul lunii septembrie." menţionează Daiana Stoicescu, PR pentru marca Volkswagen.

Bucuresti, 14.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.