pentru comunicare internă la LACP Magellan Awards
IMAGE PR și Coca-Cola HBC România câștigă Platinum Award pentru programul de comunicare internă „Play to Win” în cadrul competiției internaționale LACP Magellan Awards, organizată de Liga Americană a Profesioniștilor în Comunicare (LACP). În cadrul aceleiași competiții, programul Play to Win a obținut și distincția specială de „Most engaging program”.
„Play to Win” este un program de comunicare internă ce își propune să faciliteze schimbarea culturii organizaționale în cadrul Coca-Cola HBC România. Demarat în anul 2012 și continuat în 2013, programul a reușit, prin abordarea creativă și inovatoare, să inspire și să implice toți angajații Coca-Cola HBC România.
„Suntem mândri să primim această distincție din partea Ligii Americane a Profesioniștilor în Comunicare. Am reușit să ne clasăm pe primul loc al podiumului (Platinum Award) cu un program de schimbare organizațională ce a îmbinat tacticile clasice cu cele inovatoare, pentru a atinge și implica toate publicurile vizate. Alegerea unei teme de comunicare inspiraționale, căutarea excelenței, a asigurat o rată foarte bună de răspuns din partea angajaților, ceea ce ne-a adus și o a doua distincție în cadrul competiției: Most engaging program.” a declarat Catrinel Burghelea, Account Director IMAGE PR.
„Play to Win” este un cadru strategic de foarte mare importanță pentru Coca-Cola HBC România întrucât, cu ajutorul lui, vom defini felul în care ne vom dezvolta business-ul în următorii ani. Iar implementarea campaniei de comunicare a reușit să îi implice pe toți angajații noștri în acest amplu proces de schimbare organizațională.” a adăugat Corina Licea, Country HR Manager, Coca-Cola HBC România & Moldova.
Aproximativ 400 de campanii au fost înscrise la ediția din 2013 a competiției, iar programul „Play To Win” s-a clasat pe locul 3 în Top 25 cele mai bune campanii din concurs.
Juriul a apreciat planificarea strategică și execuția campaniei, claritatea obiectivelor și adaptarea mesajelor și a canalelor de comunicare la diferitele tipuri de public din interiorul organizației.
LACP Magellan Awards reunește competitori din toată lumea și premiază cele mai eficiente campanii de comunicare. Aplicațiile au fost jurizate de un grup de specialiști în domeniul comunicării și au fost evaluate în funcție de criterii precum: claritatea obiectivelor, definirea corectă a publicurilor-țintă, mesaje-cheie, execuția campaniei, eficiență și rezultate
{mosloadposition user9