IMAGE PR si Coca-Cola HBC castiga Gold Award pentru instrumente inovative de comunicare a brandului de angajator – infografic interactiv – in cadrul competitiei internationale LACP Inspire Awards, organizata de Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare (LACP).
Infograficul interactiv „Destination: management” face parte din campania de comunicare a brandului de angajator al Coca-Cola HBC, in contextul lansarii primei editii a programului de recrutare Management Trainee la inceputul anului 2012. Infograficul prezinta intr-un mod atractiv vizual si usor de inteles programul de recrutare adresat studentilor in ultimul an si absolventilor.
Juriul a apreciat in mod deosebit alegerea inedita a suportului de comunicare, iar claritatea cu care au fost transmise mesajele si adaptarea la valorile generatiei C au fost elementele care au pozitionat infograficul ca fiind una din cele mai performante aplicatii inscrise in competitie: //lacp.com/2012inspire/awards-internal-communications-competition-destination-management-interactive-infographic.htm.
„Este o bucurie sa primim un Gold Award din partea Ligii Americane a Profesionistilor in Comunicare. Intr-o competitie de materiale corporative, am reusit sa castigam acest premiu cu un infografic interactiv, ceea ce ne confirma ca abordarea noastra in comunicarea de brand de angajator este corecta: vizualuri inovatoare, focus pe online, interactiune reala cu tinerii”. a declarat Catrinel Burghelea, Account Director IMAGE PR.
„Programul de Management Trainee este o initiativa de recrutare importanta a companiei noastre in randul absolventilor. Iar infograficul de prezentare a programului a reusit sa transmita cel mai bine valorile care definesc Coca-Cola HBC ca organizatie: efervescenta, creativitate si talent. Suntem incantati de performanta acestui material inedit intr-o competitie internationala – nu doar de premiul in sine, ci si de faptul ca infograficul s-a clasat in top 50 materiale corporative din lume.”, a adaugat Crina Nita, Internal Communication Specialist Coca-Cola HBC.
LACP Inspire Awards premiaza cele mai eficiente si inovative materiale corporative la nivel international. In cadrul editiei de anul acesta, au fost inscrise in competitie 550 de aplicatii din intreaga lume, iar infograficul „Destination: management” s-a clasat pe locul 28 in top 50 cele mai valoroase aplicatii inscrise. Juriul Inspire Awards a fost compus din specialisti in domeniul comunicarii, a caror expertiza acopera arii variate ale comunicarii. Procesul de jurizare a avut in vedere criterii precum: creativitatea materialului, claritatea mesajului, relevanta pentru publicul vizat, accesibilitatea informatiilor etc.