IMAGE PR si Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM) au lansat campania ,,Medicamentele nu sunt bomboane”, care face parte din strategia de reponsabilitate socială a asociației pentru anul 2012. Obiectivele campaniei sunt acelea de a crește gradul de conștientizare al publicului cu privire la automedicație și de informare a părinților în legătură cu riscurile administrării de medicamente copiilor, fără recomandarea medicului.
,,Rezultatele unui studiu efectuat în luna martie ne-au arătat că 60% dintre părinţii intervievaţi au apelat la automedicaţie. Cred că este un procent mare, îngrijorător. Automedicaţia este însoţită de foarte multe riscuri, mai ales în cazul copiilor. De aceea, ne dorim, prin această campanie, să transmitem părinţilor mesajul că e bine să tratăm medicamentele cu seriozitate și prin urmare doar medicul trebuie să fie cel care decide tratamentul pentru copil. Campania propusă de IMAGE PR ne oferă toate instrumentele necesare pentru a transmite acest mesaj unui număr cât mai mare de părinți”, a declarat Cristian Luţan – Director Executiv Adjunct ARPIM.
,,Am considerat că o campanie de informare și educare este cea mai potrivită, având în vedere rezultatele studiului de piață. Părinții au nevoie de informație în legătură cu automedicația, iar ceea ce ne dorim să se întâmple este ca aceștia să nu mai apeleze atât de repede la dulăpiorul de medicamente, înainte de a vorbi cu medicul. Strategia propusă de noi are în vedere un mix de comunicare, din care fac parte: online communication, media relations, BTL sau comunicare cu KOF (medici, farmaciști)”, a adăugat Florina Badea – Account Manager IMAGE PR.
Campania are la bază un studiu efectuat în luna martie a anului 2012 de către compania de cercetare a pieței Unlock Market Research, care arată că peste 60% dintre părinţi administrează medicamente copiilor, fără să consulte înainte un medic și faptul că mare parte dintre aceștia nu conștientizează riscurile asociate cu acest gest.
Campania se va desfășura în perioada aprilie – decembrie 2012, este organizată cu sprijinul Ministerului Sănătăţii și beneficiază de susținerea prof. dr. Adrian Streinu-Cercel şi a Ancăi Ţurcaşiu.
Din echipa care a lucrat la aceasta campanie fac parte: Florina Badea – Account Manager IMAGE PR și Alina Marcu – Account Executive IMAGE PR; din partea clientului echipa este formată din: Dan Zaharescu – Director Executiv ARPIM, Cristian Luțan – Director Executiv Adjunct ARPIM și Sorin Popescu – Coordonator Grup Comunicare ARPIM.