Campania ,,Medicamentele nu sunt bomboane” este finalistă la categoria ,,Healthcare”
IMAGE PR este pe lista finaliştilor la IPRA Golden World Awards, la categoria ,,Healthcare”, cu ,,Medicamentele nu sunt bomboane” – o campanie desfăşurată în anul 2012 pentru Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM).
IPRA Golden Awards este una dintre cele mai importante competiţii de PR la nivel mondial, ajunsă anul acesta la cea de-a 21-a ediţie.
,,Ne bucură mult nominalizarea acestei campanii în cadrul celei mai prestigioase competiţii internaţionale de comunicare şi relaţii publice, cu atât mai mult cu cât este printre cele mai complexe proiecte realizate de echipa noastră specializată pe Healthcare anul trecut. Prin intermediul campaniei am abordat un fenomen sensibil, dar foarte răspândit, acela al automedicaţiei ca decizie luată de părinţi pentru copiii lor. Am reuşit printr-un mix de comunicare (media relations, online communication, BTL și comunicare cu Key Opinion Formers) să transmitem targetului mesajul principal al campaniei. Nominalizarea la IPRA este o altă confirmare a rezultatelor de impact ale acestui proiect”, a declarat Florina Badea, Account Manager IMAGE PR.
"Această recunoaştere la nivel internaţional ne confirmă încă o dată faptul că am desfăşurat împreună cu IMAGE PR o campanie de comunicare de succes având ca scop educarea şi informarea consumatorilor noştri în beneficiul sănătăţii acestora. Ne bucurăm că ARPIM împreuna cu IMAGE PR au reuşit, şi prin această campanie, să fie aproape de pacienţi”, a declarat Oana-Martha Igrişan, Director de Comunicare Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM).
Campania ,,Medicamentele nu sunt bomboane” s-a desfăşurat în perioada aprilie – decembrie 2012 şi a avut ca obiective creşterea nivelului de conştientizare a riscului automedicaţiei pentru părinţii care iau această decizie în numele copiilor lor şi educarea acestora cu privire la necesitatea consultării unui medic înainte de a administra copilului medicamente.
Campania a primit în luna decembrie a anului 2012 premiul pentru ,,Campanii sociale şi de informare” acordat de către Colegiul Farmaciştilor din România.
IPRA Golden Awards este una dintre cele mai importante competiţii de PR la nivel global ce oferă recunoaştere internaţională programelor de relaţii publice din lume. Aflată la cea de-a 21-a ediţie, IPRA Golden Awards a alcătuit un juriu format din specialişti în relaţii publice de renume internaţional, care vor juriza campaniile înscrise anul acesta. Juriul va lua lua în considerare competenţele demonstrate de agenţii în desfăşurarea campaniilor, de la identificarea oportunităţii până la evaluarea rezultatelor calitative şi cantitative ale campaniei.