Agentia de relatii publice IMAGE PR este dublu nominalizata la EMEA SABRE Awards 2010, una dintre cele mai prestigioase competitii de PR organizate pentru aceasta zona. Doua dintre campanile concepute si implementate de agentie in anul 2009 au fost selectate pentru cea de-a doua etapa a competitiei:
§ Campania “Goodness of margarine”, selectata la categoria “Food and beverage”
§ Campania “Centenarul L’Oréal”, finalista la categoria “Eastern Europe”
“Goodness of margarine” este o campanie derulata pentru Unilever South Central Europe si reprezinta un program complex de informare asupra schimbarilor
in ceea ce priveste procesul de productie al margarinei si a beneficiilor consumului de margarina. Totodata, au fost promovate si brand-urile Rama si Becel din portofoliul Unilever, lider pe piata de profil din Romania.
Avand scopul de a celebra 100 de ani de L’Oréal la nivel mondial, “Centenarul L’Oréal” a avut 3 componente majore: o campanie de comunicare interna, dezvoltarea unui proiect de CSR pentru studenti si o campanie de media relations. Proiectul a fost de asemenea premiat in cadrul PR Award 2009.
Ambele conturi au fost castigate de IMAGE PR la inceputul lui 2009 in urma unor licitatii.
{mosloadposition user10}