Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IMAGE PR – doua campanii nominalizate la SABRE Awards

IMAGE PR a fost nominalizată cu două campanii în cadrul ediţiei 2014 a competiţiei EMEA SABRE Awards, organizată de The Holmes Group.

Cele două nominalizări sunt:
· „Destination: management” – campanie de employer branding realizată pentru Coca-Cola HBC România, nominalizată la categoria Employee Communications;
· „Închisoarea” – campanie de awareness a Bolilor Intestinale Inflamatorii realizată pentru Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Autoimune (APAA), categoria Public Education.

„Destination: management” este o campanie de comunicare a brandului de angajator al Coca-Cola HBC, implementată în contextul lansării celei de-a doua ediţii a Programului de Management Trainee al companiei.

Desfăşurată în perioada martie-septembrie 2013, campania s-a remarcat printr-o abordare inovativă a comunicării de angajator şi a inclus un mix de instrumente interactive (stand interactiv, aplicaţie de Facebook „Birou de manager”, infografic interactiv de prezentare a programului de Management Trainee) şi canale convenţionale de comunicare (evenimente studenţeşti, media relations, comunicare constantă pe site-ul de carieră, pagina de Facebook, blog).

Campania “Închisoarea” a fost realizată de divizia de healthcare din cadrul agenţiei pentru a marca Ziua Internaţională a Bolilor Inflamatorii Intestinale (BII) în România. Conceptul creativ face trimitere la o realitate cu care se confruntă pacienţii cu BII, care, din cauza afecţiunii de care suferă, îşi petrec foarte mult timp închişi în casă, unde se simt ca într-o celulă de închisoare.

Desfăşurată în perioada mai – iunie 2013, campania de awareness a beneficiat de un mix de acţiuni tactice, orientate atât către mass media şi publicul larg, cât şi către pacienţi şi familiile acestora.

Cu ocazia celebrării în plan mondial a zilei de luptă împotriva BII, 19 mai, IMAGE PR a organizat o activare stradală neconvenţională, prin care a amplasat o celulă de închisoare, construită ca un apartament cu baie şi cameră de zi, în faţa unei galerii comerciale din Bucureşti.

EMEA SABRE Awards este una din cele mai prestigioase competiţii de comunicare din lume. Campaniile finaliste de anul acesta au fost selectate din rândul celor aproximativ 2.400 de înscrieri, din peste 40 de ţări.

Bucuresti, 31.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.