IMAGE PR comunică pentru Universitatea din Bucureşti campania aniversară de 150 de ani. Anul acesta, Universitatea din București – una dintre cele mai importante instituții de învățământ din țară – aniversează 150 de ani de existenţă. Cu această ocazie, Universitatea din București lansează campania aniversară „De 150 de ani, valorile predau valoare. Aici, la Universitatea din București”.
“Universitatea din Bucureşti este una dintre cele mai importante instituţii de învăţământ, care întotdeauna a format buni profesionişti. De altfel, o parte importantă a consultanților IMAGE PR sunt absolvenţi ai Universităţii din Bucureşti. Tocmai de aceea ne-am dorit să le fim alături la această frumoasă celebrare și să susținem campania de comunicare prin expertiza noastră”, afirmă Iulia Tănase – Managing Partner IMAGE PR.
“Anul acesta este unul special pentru Universitatea din Bucureşti şi am dorit să marcăm acest lucru printr-o campanie specială. Alături avem parteneri care de-a lungul timpului au susţinut educaţia românească, iar campania va fi comunicată în parteneriat cu IMAGE PR. Este o bucurie să avem susținerea unei echipe de profesioniști în comunicare așa cum este IMAGE PR”, afirmă Liviu Papadima – Prorector Relaţii internaţionale şi comunicare instituţională, Universitatea din Bucureşti.
În cadrul parteneriatului ce se derulează în perioada mai-iulie, IMAGE PR va furniza pro bono servicii de consultanţă în comunicare strategică, relaţii cu media şi liderii de opinie şi comunicare online, pentru a promova acţiuni precum: Festivalul de Cultură al Universităţii din Bucureşti, Expoziţie de fotografie în pasajul de la Universitate, Lansarea albumului aniversar Universitatea din Bucureşti, sau Ceremonia de aniversare a 150 de ani de la înfiinţarea Universităţii din Bucureşti.
Mai multe informații despre evenimentele dedicate aniversării a 150 de ani de existență a Universității din București pot fi găsite pe site-ul: 150.unibuc.ro sau pe pagina de Facebook Universitatea din București.
{mosloadposition user9}