Doua initiative in mediul digital au marcat campania de comunicare „Destination: Management” realizata de IMAGE PR pentru promovarea programului de Management Trainee al Coca-Cola HBC, aflat la a doua editie: un stand interactiv si o aplicatie de Facebook.
Prin programul de Management Trainee, 11 tineri absolventi vor deveni manageri in 2 ani, printr-un proces de dezvoltare accelerata. De aici si ideea care sta la baza celor 2 tool-uri: aceea de a experimenta cum poate fi viitorul lor ca manager in cadrul Coca-Cola HBC.
Standul interactiv a fost creat special pentru evenimentele dedicate studentilor si absolventilor la care Coca-Cola HBC participa prin parteneriatele strategice dezvoltate cu asociatii studentesti si ONG-uri educationale. Device-ul personalizat cu vizualul campaniei si cu touchscreen integrat le arata utilizatorilor cum arata viitorul pentru un manager de succes.
Aplicatia este intuitiva, iar cei care o acceseaza pot sa descopere rapid drumul catre pozitia de management pe care o viseaza, prin diversele ipostaze in care sunt surprinsi. De la „Managerul anului in Europa” la „Biografia unui manager” sau „Best young manager”, studentii au fost incantati de idee si au plecat cu o amintire: o fotografie printata pe loc, care sa ii motiveze in continuare. In plus, au putut opta pentru postarea fotografiei si pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite.
Prin aplicatia de Facebook „Birou de manager”, utilizatorii pot vedea cum ar arata biroul lor de manager Coca-Cola HBC si sa impartaseasca cu toti prietenii biroul lor personalizat.
Aplicatia este disponibila pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite si poate fi accesata urmand acest link: //www.facebook.com/talents.onboard/app_131636120364015
„Destination: Management” este un program de dezvoltare profesionala accelerata organizat de Coca-Cola HBC, care se adreseaza tinerilor talentati, studenti in ultimul an sau proaspat absolventi. Mai multe detalii despre program sunt disponibile pe site-ul de cariera al companiei www.cchbcjobs.ro, iar perioada de aplicare se incheie pe 31 mai.
Campania de comunicare „Destination: Management” din 2012 a primit primavara aceasta recunoastere internationala: Gold Award la LACP Inspire Awards si Certificate of Excellence la SABRE Awards pentru infograficul dezvoltat in cadrul campaniei (https://cchbcjobs.ro/management-trainee/despre-program-in-cifre/) si nominalizare pentru intreaga campanie la SABRE Awards, categoria Employer Branding and Recruitment.