Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IMAGE PR a castigat contul de comunicare pentru brandurile de ingrijire personala Unilever

IMAGE PR gestioneaza strategia de comunicare pentru divizia de ingrijire personala Unilever South Central Europe (marcile Dove, Rexona, CLEAR si AXE).

In cadrul acestui parteneriat, agentia de relatii publice IMAGE PR furnizeaza servicii de consultanta strategica in comunicare si implementeaza conceptele de comunicare prin diferite activitati precum servicii de media relations, comunicare pentru canale emergente si actiuni neconventionale.

„Unilever are un portofoliu de marci de succes care ii ajuta pe oameni sa se simta bine, sa arate bine si sa se bucure de viata. Suntem lider pe majoritatea pietelor pe care activam, iar marcile noastre le ofera consumatorilor beneficii relevante, atat prin produsele inovatoare lansate, cat si si prin modul de comunicare. Ne bucuram sa gasim in IMAGE PR un partener local de incredere, care a demonstrat aceeasi preocupare ca si noi pentru a atinge cele mai inalte standarde de excelenta in comunicare, cat si o buna cunoastere a peisajului mediatic actual. Avem incredere in expertiza IMAGE PR, demonstrata si in proiectele anterioare pe care le-am dezvoltat impreuna.”, afirma Oana Davidoglu, Personal Care Category Marketing Manager USCE.

„Este o provocare extraordinara sa fim partenerul unei companii multinationale care are importante obiective de business si de comunicare pentru piata romaneasca. Parteneriatul cu Unilever a debutat acum doi ani – dupa un proces riguros de selectie, in urma caruia ne-a fost incredintata strategia de comunicare pentru doua categorii importante de produse, respectiv brand-urile de margarina Rama, Delma, Becel si inghetata Algida – si joaca un rol deosebit de important pentru echipa noastra. Gestionarea brand-urilor de ingrijire personala reprezinta o oportunitate extraordinara de a contribui la realizarea obiectivelor lor cu expertiza noastra strategica acumulata in proiecte dezvoltate pana in prezent pe categorii similare de clienti” a declarat Iulia Tanase, Managing Partner IMAGE PR.

Bucuresti, 28.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.