si elegant cazinou din Bucuresti
QUEEN INVESTEMENTS INC. SRL a ales agentia de relatii publice IMAGE pentru gestionarea comunicarii in 2009, fiind primul cazinou din Romania care apeleaza la servicii specializate de promovare.
IMAGE furnizeaza companiei servicii de consultanta strategica in comunicare si relatii publice. De asemenea, IMAGE dezvolta si implementeaza campania de relatii publice pentru promovarea brandului Casino Palace, lider de piata in Romania, asigurand servicii profesioniste prin crearea si implementarea unui program de comunicare conform cu obiectivele organizatiei si potrivite cu imaginea si brandurile Casino Palace.
Dintre serviciile de consultanta mentionam: elaborarea şi implementarea strategiei de comunicare, organizarea si implementarea evenimentelor punctuale, coordonarea programului de relatii media, coordonarea evenimentelor de presa propuse ca parte a campaniei de comunicare.
Parte integranta a criteriilor de selectie a constituit-o demonstrarea capacitatii de intelegere a business-ului de tip casino, intelegerea obiectivelor de comunicare si dovada gandirii strategice in directa legatura cu aceste obiective.
“Am apreciat indeosebi calitatea prezentarii, documentatia ampla si detaliata, tinand cont de timpul foarte scurt pe care l-am pus la dispozitie pentru pregatirea intregului material. Cu atat mai mult, ne bucura faptul ca IMAGE PR ne-a oferit o abordare consistenta si creativa, sustinuta cu profesionalism si intelegere pentru obiectivele noastre de comunicare.” In acelasi timp, expertiza demonstrata de catre agentie in numeroase alte proiecte de comunicare a contat foarte mult in decizia finala a spus Andrei Frimescu, Director de Marketing si PR al Casino Palace.
„Nu numai cei 14 ani de activitate ne-au legat involuntar si intr-un mod special de la inceput dar propunerile din spatele prezentarii au generat entuziasm si au contribuit la amplificarea acestui sentiment.
Meritul IMAGE este cu atat mai mare cu cat la licitatia organizata la inceputul acestui an au participat sase dintre cele mai importante agentii de relatii publice de pe piata”, a mai spus Andrei Frimescu.
“Noi dorim sa oferim valoare adaugata exceptionala noului nostru client, prin cautarea de solutii optime de promovare si prin transformarea ideilor bune in idei excelente. Ne bucuram ca viziunea noastra a coincis cu cea a clientului nostru, si sper ca impreuna sa contribuim la promovarea acestui brand inovativ si sa cream o relatie de durata, bazata pe calitate umana si profesionala”, a spus la randul sau Alexandru Paius, Senior Partner IMAGE PR.
{mosloadposition user10}