Glenmark Pharmaceuticals a ales agenţia de relaţii publice IMAGE pentru gestionarea contului de comunicare al filialei sale din România. IMAGE furnizează companiei Glenmark România consultanţă strategică in comunicare, servicii de media relations şi comunicare internă.
„IMAGE a întrunit cu succes toate criteriile noastre de selecţie. Unul dintre aspectele esenţiale în alegerea pe care am făcut-o a fost cu siguranţă înţelegerea corectă a domeniului farmaceutic pe care a demonstrat-o agenţia, prezentând o propunere de strategie perfect aplicabilă nevoilor noastre de comunicare”, a declarat Mariana Wencz, Director General Glenmark România.
„Glenmark este un nume cu rezonanţă în industria farmaceutică mondială, de aceea suntem mândri să le fim alături în consolidarea operaţiunilor pe piaţa din România”, a declarat Alexandru Păiuş, Senior Partner IMAGE.
Glenmark Pharmceuticals Ltd este o companie farmaceutică globală, bazată pe cercetare, cu o gamă integrată de produse farmaceutice, cu sediul central în Mumbai, India. Compania este, în India, liderul în descoperirea de noi molecule. Glenmark deţine 11 molecule de bază aflate în diferite faze de dezvoltare în cercetările NCE&NBE. Compania este prezentă în peste 80 de ţări din întreaga lume, inclusiv pe pieţele puternic reglementate ale SUA şi Europei. Produsele companiei sunt destinate mai multor segmente: dermatologie, medicină internă, pediatrie, ginecologie, ENT, cardiologie, diabet şi oncologie.
Glenmark a deschis operaţiunile pe piaţa din România în martie 2008, România fiind cea de-a treia ţară din Europa în care compania a ales să îşi desfăşoare activitatea, după Cehia şi Slovacia.
IMAGE este o companie independentă de relaţii publice, cu o activitate de peste 14 ani pe piaţa din România.
Agenţia acoperă cele mai importante servicii din zona relaţiilor publice, de la relaţii media, managementul evenimentelor şi al situaţiilor de criză, până la comunicarea corporativă şi de produs sau relaţiile cu comunitatea.
IMAGE s-a menţinut permanent în topul agenţiilor de PR din România datorită portofoliului de clienţi, rezultatelor financiare şi vizibilităţii proiectelor de comunicare realizate.
{mosloadposition user10}