Prin lansarea noului său videoclip la MTV România, Ramona face campanie antidrog
Ramona, a ales ca modalitate de lasare a noului său videoclip „Iluzii”, postul românesc de televiziune MTV. Videoclipul a fost prezentat în cadrul emisiunii „Alege-ţi muzica!” de luni, 19 iunie la ora 16:30, emisiune moderată de Cristi Stanciu.
Videoclipul este o poveste despre dragoste, tentaţii, droguri, maşini, motociclete şi reprezintă de fapt o campanie antidrog. Ideea principală în jurul căreia se învârte videoclipul este faptul că poţi trăi senzaţii tari, poţi trăi viaţa la maxim şi pe alte căi decât prin intermediul consumului de droguri.
Prin acest videoclip, se doreşte atingerea unui target din al cărui stil de viaţă fac parte toate cele prezentate mai sus şi tragerea unui semnal de alarmă în ceea ce priveşte consumul de droguri şi implicaţiile acestuia.
Despre MTV:
MTV reprezintă cel mai cunoscut post de televiziune care difuzează muzică 24h pe zi şi este un simbol universal, fiind ales în anul 2002, de Interbrand în cooperare cu Business Week, cel mai valoros interbrand media din întreaga întreaga lume.
Lansat pe 15 iunie 2002, MTV România face parte din portofoliul celei mai importante reţele muzicale europene, MTV Networks Europe, care îşi difuzează programele în peste 146 milioane de locuinţe, din 52 de ţări din întreaga Europa.
MTV România este organizatorul unor evenimente de mare amploare, cu un puternic impact în industria muzicală din România, cum sunt gala premiilor anuale MTV Romanian Music Awards, MTV Live, şi are o implicare prosocială activă prin promovarea de dezbateri şi forumuri pe teme de interes general, concerte şi documentare cu caracter social.
Pentru mai multe informaţii despre MTV, accesaţi www.mtv.ro
{mosloadposition user10}