Lansarea pe piața a noii game de lactate ușoare, Tnuva Slim, pentru sănătate și o silueta de invidiat, a inspirat iLeo în lansarea primei campanii online pentru Tnuva din acest an, sub conceptul “Hunger Management Training”.
Această campanie propune doamnelor și domnișoarelor să participe la primul training on-line despre nutriție, stil de viață sănătos și control al greutății. Timp de 5 săptămâni, specialistul în nutriție Tnuva le explică cursantelor care sunt principiile de bază ale unei alimentații sănătoase, ce trebuie schimbat în stilul de viață, care sunt cele mai frecvente greșeli și răspunde pe mail tuturor întrebărilor legate de nutriție. Participantele cele mai hotărâte să-și schimbe în bine modul de viață vor fi recompesate cu premii pe măsura noilor lor siluete.
“Am pornit de la obiceiurile noastre de zi cu zi la birou, care ne «amenință» silueta: ronțăiala de covrigi la ora 11:00 și pofta de ceva dulce la ora 16:30 și de la faptul că întotdeauna ți-e greu să urmezi un program de nutriție echilibrat dacă nu ești «împinsă de la spate». Așa s-a născut acest concept de Hunger Management Training online, de la o nevoie reală de a urma cu pași mici și gradat un program care să îți explice ce e bine, ce nu e bine, la ce ore să mănânci, ce alternative sănătoase există pentru gustările dintre mese și, mai presus de toate, să se țină de capul tău ca să faci asta.”, declara Anda Lazar – Brand Communication Director la iLeo.
Campania beneficiază și de o acoperire media importantă prin mai multe execuții, inclusiv video banner și a debutat cu promovarea înscrierii în training, reușind să strângă peste 2500 de participante într-o săptămână prin formularul de înscriere disponibil pe site-ul www.tnuva.ro/hunger-management sau direct pe Facebook, pe aplicația Hunger Management din Fan Page-ul Tnuva – Despre o nutritie echilibrata.
O componentă interesantă a campaniei vine din Social Media prin lansarea primului videoblog. Pe toată durata trainingului Miruna Siminel aka www.siblondelegandesc.ro va posta experiența ei personală legată de toate etapele de desfășurare a Hunger Management Training prin postarea unor materiale video și nu numai pe blog.
“Lansarea gamei Tnuva Slim ne-a dat posibilitatea de a veni mai aproape de persoanele foarte ocupate, pentru care viața profesională înseamnă de multe ori un stil de viață sedentar, dar foarte agitat în același timp, cu o soluție de nutriție echilibrată comodă și ușor de adoptat de oricine. “Training”-ul online de Hunger Management demonstrează acest lucru într-un mod simplu, creativ și chiar distractiv”, declară Adriana Ionescu – Marketing Director Tnuva România.