Pentru al treilea an consecutiv, iLeo reușeste să se mențină în fruntea ierarhiei companiilor românești de comunicare digitală, în funcție de cifra de afaceri. Potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice și prelucrate de Forbes România, în 2011, cifra de afaceri a agenției iLeo a fost de peste 8 milioane de lei. În același an, iLeo a fost declarată agenția anului la Internetics.
iLeo s-a înființat în 2006, fiind printre primele companii care au investit în zona digitală și au crezut în potențialul comunicării în mediul online. Pe parcursul celor 6 ani, agenția a lucrat cu peste 130 de clienți, a realizat peste 220 de campanii digitale pe web, social, mobile, performance și alte zone, reușind astfel să acumuleze o experiență solidă în relația cu oamenii care folosesc aceste medii, cu felul în care interacționează cu mesaje și propuneri de brand. Iar această experiență “credem că este principalul beneficiu pe care clienții actuali îl caută pentru propriile programe de comunicare, principalul lucru care ne diferențiază de concurență. Experiența se traduce în primul rând printr-un produs digital evoluat, printr-o puternică bază strategică a demersului de comunicare, printr-o echipă și o serie de proceduri care îi fac clientului viața mai ușoară, dar și prin abilități de optimizare și evaluare reale.” a declarat Mugur Pătrașcu, Managing Partner iLeo.
Filozofia iLeo este axată pe produs și a plecat întotdeuna din zona de comunicare clasică, de pe bazele clasice ale poziționării și discursului către consumator, adăugând acesteia valențele noilor medii. Cu fiecare an, agenția a reușit să crească constant într-un domeniu în care înveți făcând și mai puțin citind. Apetitul pentru experiment, pentru inovație, ritmul alert de realizare a produselor, extensia în zonele emergente precum cele de mobile, social sau performance sunt trăsături care au asigurat permanent agenției campanii vizibile, cu rezultate foarte bune și au oferit șansa creșterii calității comunicării de la an la an.
Pe viitor, planurile agenției iau în calcul “dezvoltarea abilităților în domenii noi, pe verticale de tehnologii și tipuri de campanie, creșterea calității produsului fără o creștere pe orizontală, așa cum pare să fie trendul actual și în alte agenții concurente. Vom avea mereu în vedere relația cu mărcile care doresc să construiască pe segmentul digital, care înțeleg mediul și își doresc parteneriate pe termen lung.” a adăugat Mugur Pătrașcu.
În acest moment, iLeo lucrează pentru clienți precum: P&G, Bergenbier, Dacia, AXA Asigurări, Medas, Intersnacks, Praktiker, Mercador, Secom.