Miercuri, 20 iunie, campania Bigotti, “Il vero stile. La storia della camicia bianca”, şi-a desemnat câştigătorul. Momentul a fost marcat printr-un eveniment privat, ce s-a desfăşurat în magazinul Bigotti, din Băneasa Shopping City. Marele premiu al campaniei, un Fiat 500 personalizat Bigotti Special Edition, şi-a găsit câştigătorul, în persoana lui Gheorghe Văduva, din Râmnicu Vâlcea. Extragerea a fost efectuată de Bogdan Voina, din 3751 de taloane participante. La eveniment, au participat personalităţi din domeniul sportului şi invitaţi din presă, atât din domeniul fashion & lifestyle cât şi din sfera business.
Reinventarea clasicei cămăşi albe, direcţia de comunicare a campaniei, a constituit evidenţierea eleganţei stilului italian şi calitatea ţesăturilor Bigotti, sub o nouă formă de prezentare şi promovare a hainelor. Bigotti a ales acest obiect vestimentar versatil, care nu se demodează niciodată, drept element reprezentativ al stilului său, exprimând, în cel mai natural mod posibil, valorile ţinutelor care poartă semnătura Bigotti: eleganţă, rafinament, distincţie, simplitate şi relaxare.
Piesă de bază în garderoba masculină, cămaşa albă reprezintă un “must have”. Povestea cămăşii albe, spusă de Bigotti, reprezintă povestea bărbatului care ştie să aleagă, întotdeauna, cele mai potrivite ţinute, indiferent de semnificaţia momentului.
Componenta educativă a campaniei a reprezentat-o “Ghidul de Stil Masculin”, conceput sub forma unei serii cu mai multe episoade, adaptat, în mediul online, pe blogul Miss B., consilier de stil Bigotti. Promovarea unei imagini impecabile, printr-o ţinută vestimentară corectă, aplicând reguli şi sfaturi elementare de stil, a constituit principalul obiectiv educativ, accentuând, astfel, puterea ţinutei masculine.
Key visualul campaniei a fost expus în toate vitrinele magazinelor Bigotti din ţară. Magazinul Bigotti din Băneasa Shopping City, locul unde a fost amplasată maşina, pe toată durata campaniei, a beneficiat de o vitrină personalizată, încercând să redea astfel, cât mai bine, atmosfera şi eleganţa dintr-o piaţeta italiană. Un alt aspect important l-a constituit crearea paginii oficiale de Facebook Bigotti România, care, în numai o lună, a strâns peste 5.000 de fani. În paralel, timp de 3 săptămâni, au fost difuzate spoturi radio şi o campanie outdoor pe ecrane LED.
Derulată pe o perioadă de două luni, în cele 23 de magazine Bigotti din ţară, campania a constat în oferirea unei cravate negre cadou, la achiziţionarea oricărei cămăşi albe cu mâneci lungi, dar şi şansa consumatorilor de a câştiga un Fiat 500 personalizat Bigotti Special Edition, prin participarea la tombola organizată cu această ocazie.
Despre BIGOTTI
Fondată în 1997, compania Bigotti, producătorul de vestimentaţie premium pentru bărbaţi, numără, în prezent, 160 de angajaţi, şi deţine, în România, 24 de magazine, în cele mai prestigioase centre comerciale din Bucureşti, Aeroportul Internaţional Otopeni şi în ţară: Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş şi Timişoara.