Timp de șase săptămâni, IKEA® POPAS URBAN, spațiul de relaxare de pe Calea Victoriei nr. 46, a primit mii de vizitatori mari și mici și a oferit o alternativă de relaxare în stilul IKEA în centrul Bucureștiului. MSLGROUP The Practice a fost agenția care coordonat și implementat evenimentele în parteneriat cu IKEA România.
Peste 20.000 de vizitatori au trecut pragul POPASULUI URBAN în perioada 15 februarie – 29 martie 2017. În fiecare weekend, micii vizitatori s-au putut bucura de 40 de ateliere și piese de teatru pentru copii, iar în fiecare seară de marți și joi Ambasada Suediei a organizat seri de film, respectiv cursuri de limbă suedeză.
Prima activare din luna februarie a fost dedicată celor care au sărbătorit iubirea, iar vizitatorii au participat între 15 și 24 februarie la proiectul „Portret de îndrăgostiți” în colaborare cu fotograful Cristian Șuțu. De 8 martie, formația VUNK a oferit un concert pentru 60 de fete norocoase, iar pe 19 martie, IKEA® POPAS URBAN a găzduit primul concert acustic cu lumina stinsă alături de We Singing Colors. În plus, trei săptămâni au avut tematici speciale: Săptămâna suedeză, Săptămâna aniversară și Săptămâna dedicată sustenabilității, iar adulții nu au dus lipsă de ateliere dedicate pasiunii pentru design interior.
„Ne-am dorit să venim mai aproape de bucureșteni și să aducem o parte din experiența IKEA în centrul orașului. Acum credem că am reușit mai mult de atât: timp de o lună și jumătate am oferit un spațiu de întâlnire, de relaxare, de lucru și de petrecut timp cu prietenii, iar weekend-urile au fost pline, cu zeci de copii care au participat la atelierele și piesele de teatru din Popas. Ne-am bucurat să facem așa de mulți oameni să zâmbească și credem a fost un proiect inedit, care ne-a adus mai aproape de bucureșteni,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
„IKEA® POPAS URBAN a fost un experiment frumos și o provocare pentru echipa noastră. MSLGROUP The Practice a investit mult timp și energie în acest proiect și suntem mândri de tot ce am reușit să oferim în aceste șase săptămâni. Pe lângă cele câteva zeci de evenimente pentru consumatori, în acest interval am organizat trei evenimente de presă, am sărbătorit alături de IKEA România aniversarea de 10 ani și am fost gazde primitoare pentru cei care au vizitat spațiul,” spune Oana Bulexa, Managing Partner MSLGROUP The Practice.
Echipa IKEA România a colaborat cu echipele: MSLGROUP The Practice – agenția care a coordonat evenimentele și activitățile din IKEA® POPAS URBAN, Kinecto Isobar – pentru comunicarea digitală, Punct – pentru identitatea vizuală, și Media Investment – pentru media și brandingul exterior.