Daniela Crudu a ales aseară cei trei finaliști ai reality show-ului „Burlăcița”, iar telespectatorii au vrut să vadă care sunt cei care au cele mai mari șanse să câștige competiția pentru inima ei.
În intervalul orar 23:07 – 02:00, Antena 1 a fost lider de audiență, „Burlăcița” conducând, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 3,5 puncte de rating și 16 procente din cota de piață.
ProTV, clasat pe locul al II-lea, a obținut 3,2 puncte de rating și 14,5% cotă de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, reality show-ul s-a clasat tot pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, și a obținut, în medie, 2,6 puncte de rating și 11,5% cotă de piață. ProTV s-a clasat și de această dată pe locul al II-lea.
Duminică, telespectatorii vor afla cine va câștiga acest sezon al reality show-ului și cine este cel care a convins-o pe Daniela Crudu că are cele mai mari șanse să-i devină partener pe viață. În cursă au mai rămas doar Lucian, Pietro și Valentin.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban
Perioada 15 noiembrie 2015