Singura televiziune axată pe ştiri şi talk-show-uri mondene din România, Antena Stars, a întregistrat ieri un nou succes de audienţă, fiind prezentă în top 3 cu două dintre programele sale: “Star matinal” şi “Star magazin”.
Încă de la prima oră a zilei, publicul a urmărit în număr foarte mare “Star Matinal”, cea mai non conformistă emisiune a dimineţii. Deja a devenit o obişnuită ca show-ul difuzat de Antena Stars, post tv de nisa, să se claseze în top 3 al audienţelor tv, după marile posturi generaliste şi înaintea altor televiziuni cu tradiţie din România. Astfel, în medie, 30.000 de telespectatori din rândul publicului comercial urmăreau cu mult interes subiectele fiebinţi prezentate de Rocsana Marcu si Răzvan Botezatu la “Star matinal”. Conform Kantar Media vârful de audientă al emisiunii s-a întregistrat la ora 11.04 atunci când Antena Stars a atins, la nivelul publicului din mediul urban, 1% rating şi 8% market share, reprezentând 100.000 de telespectatori.
Şi programele de după-amiază ale Antenei Stars sunt pe gustul telespectatorilor, “Star magazin” situându-se, în această săptămână, pentru a doua oară consecutiv, pe cea de-a treia treaptă a clasamentului audienţelor. În intervalul orar 16.00 – 16.44, cel mai complex jurnal de ştiri mondene de pe piată prezentat de Laura Micosvchi, a fost urmărit în medie, de 51.000 de telespectatori din rândul publicului comercial. Minutul de aur a fost atins la ora 16.31, atunci când, conform Kantar Media, 128.000 de telespectatori urmăreau “Star magazin”.
Sursa: Kantar Media
Copyright:ARMADATA SRL
17 septembrie 2014
Target: 18-49 Urban si All Urban