Graffiti BBDO semneaza noua executie TV pentru promovarea ofertei de Paste a real, – Hypermarket, intitulata “real,- Bunny”.
Download spot
Spotul ruleaza pe posturile TV locale din Timisoara, orasul in care a fost deschis, in urma cu o luna, primul magazin real, – Hypermarket din Romania.
Conceptul creativ al spotului este explicat de Petru Teodorescu, Senior Copywriter: “Zilele astea, cam in orice magazin vei vedea mascota de Paste tipica, genul ala de iepuras vizibil manufacturat, care, daca ii scurtezi urechile si i le mai si rotunjesti, devine ursulet; daca ii pui dinti mari, devine castor. Si tot asa, depinde ce animal nostim iti convine. Dramatizarea ideii creative ne arata cine se ascunde in spatele acestei masti in cazul hypermarketului real,- – da, e iepurasul de Paste “adevarat”, prezent acolo cu tot cu ofertele de Paste “adevarate”.”
Filmarea spotului s-a realizat intr-o singura noapte, la sfarsitul lunii martie, in hypermarketul din Timisoara. Regizorul Niels Thornberg a lucrat cu Rasmus Heise ca DOP, casa de productie coordonatoare a proiectului fiind Saga Film.
Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Cosmin Ezaru – Group Creative Director, Petru Teodorescu – Senior Copywriter, Liviu Isop –A/V Producer, Stefan Chiritescu – Strategic Planner, Catalina Cernica – Client Service Director.
Din partea companiei real, – Hypermarket, proiectul a fost dezvoltat de Corina Salanti – Head of Marketing.
real, – Hypermarket este o companie apartinand Grupului METRO, unul dintre liderii de piata in domeniul comertului la nivel international. Intrarea pe piata romaneasca a real, – Hypermaket a avut loc la mijlocul lunii martie, primul magazin deschis fiind cel din Timisoara. In 2006 si in urmatorii ani, real, – Hypermaket preconizeaza dezvoltarea la nivelul intregii tari.
{mosloadposition user10}