Agenția Ideologiq, lider în marketing digital și comunicare regională, anunță lansarea campaniei de repoziționare pentru SIGNAL IDUNA în România, marcând un moment important de evoluție – extinderea portofoliului de asigurări pe noi linii de business. Campania, intitulată “Cu siguranță, totul e posibil!”, a fost articulată integral de către Ideologiq, subliniind astfel rolul central al agenției în definirea și implementarea noii strategii de brand.
Împreună cu echipa de proiect SIGNAL IDUNA, agenția a identificat cu atenție aspecte esențiale care definesc nevoile actuale ale oamenilor, transformându-le în elemente cheie ale mesajului.
“Cu siguranță, totul e posibil” poartă în sine două semnificații complementare. Pe de o parte, transmite certitudinea că există soluții pentru a obține orice îți propui în viață. Această interpretare reflectă optimismul și încrederea în abilitatea de a depăși orice dificultate, subliniind angajamentul și expertiza SIGNAL IDUNA în a oferi soluții eficiente și adaptate la toate nevoile actuale.
Pe de altă parte, mesajul sugerează caracterul obligatoriu al protecției în fața imprevizibilului. Această interpretare aduce în discuție importanța asigurării în fața riscurilor, fie ele financiare, de sănătate sau alte împrejurări neprevăzute.
Campania va rula pe durata întregului an, prin diverse acțiuni punctuale menite să consolideze mesajul de brand și să angajeze publicul prin interacțiunea cu soluțiile de asigurare.
“În cei 4 ani de parteneriat cu SIGNAL IDUNA, pot spune că am avut privilegiul de a ne specializa în domeniul asigurărilor, un domeniu vital pentru vremurile în care trăim. Colaborarea pe acest proiect de repoziționare ne-a oferit din nou oportunitatea de a analiza dinamica nevoilor consumatorilor, descoperind insight-uri valoroase și modelând o campanie care face diferența în categorie, cu mesaje relevante pentru publicul actual. Campania “Cu siguranță, totul e posibil!” dă startul unei comunicări ample cu proiecte interesante pe care suntem nerăbdători să le dezvoltăm alături de partenerul nostru, SIGNAL IDUNA România.” a declarat Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq.
Cu o experiență solidă și o echipă dedicată, SIGNAL IDUNA își asumă angajamentul, prin cele două companii – de sănătate și viață și de asigurări generale – de a furniza o gamă completă de soluții de asigurare, acoperind toate nevoile atât pentru persoanele fizice, cât și pentru companii și angajații acestora.
Odată cu aniversarea a 15 ani de prezență în România, SIGNAL IDUNA, liderul pieței de asigurări de sănătate din România, a marcat un pas semnificativ în evoluția sa, devenind un furnizor de asigurări care vine în întâmpinarea oricărei nevoi de protecție a românilor. SIGNAL IDUNA se angajează să ofere o gamă largă de asigurări, adaptată la cerințele în continuă schimbare ale clienților și va acoperi, pe lângă asigurările dedicate segmentelor de sănătate, viață și accidente și o varietate de produse, precum: asigurarea locuinței, a mașinii, a călătoriilor, a afacerilor și multe altele.
“Suntem mândri să anunțăm o nouă etapă semnificativă în strategia noastră de comunicare”, a declarat Lidia Malacia, Marketing Manager SIGNAL IDUNA România. “Mesajul optimist și de încurajare pe care ne propunem să îl transmitem românilor prin campania “Cu siguranță, totul e posibil!” nu este doar o declarație, ci reprezintă o promisiune fermă de a fi alături de clienții noștri în orice circumstanță. Ne dorim să fim parteneri de încredere, oferindu-le acum soluții de asigurare care să le dea curaj să se bucure de fiecare oportunitate pe care viața le-o oferă, având liniștea că pot trece cu ușurință peste eventualele situații dificile. Cu opțiuni variate și flexibile, astăzi, asigurările pot fi personalizate pentru a se potrivi oricărei nevoi. Mai mult decât atât, accesul la aceste servicii acoperite de asigurări a devenit facil, gestionarea fiind disponibilă prin intermediul aplicațiilor mobile, simplu și ușor, de oriunde și oricând. De aceea, noul nostru slogan, ‘Exact ce am nevoie!’, întărește mesajului de campanie și reflectă atenția la exigențele diverse ale publicului. Suntem hotărâți să le oferim clienților noștri exact ceea ce au nevoie pentru a-și proteja sănătatea, bunurile și viitorul.”