In 2006, cu doar 2 ani inainte ca criza financiara sa loveasca piata locala de publicitate, Cristian Lica, Bogdan Kisescu si Gabriel Pricop, trei publicitari cu vechime in industrie, lansau agentia de BTL “Men in Black”, cu un numar de 4 angajati si 2 clienti.
8 ani mai tarziu, in 2014, agentia Men in Black are o cifra de afaceri de aproximativ 4.000.000 EUR (in anul 2013), 33 de manageri de proiect, peste 270 angajati permanenti, peste 5.000 de colaboratori, peste 1,500 proiecte implementate, 75,000,000 consumer hits realizate, 10.000 mp de depozit la nivel national.
In prezent, printre clientii agentiei se numara: Philip Morris, Ferrero Romania, Beiersdorf Romania, Coca-Cola, Enel, ING Bank.
„Coming from below the line”, vechea semnatura corporate a agentiei , devenise doar un indiciu de origine, nu un descriptor al capacitatilor sale de business din prezent. Astfel, in 2014, pentru a marca performantele din ultimii 8 ani si pentru a sublinia evolutia agentiei pe piata de marketing si publicitate, Men in Black se relanseaza sub un nou slogan: „There, taking care”.
Punctul de pornire pentru dezvoltarea noii identitati l-a constituit un studiu realizat pe cei mai importanti clienti ai agentiei, studiu care a revelat profilul unei agentii concentrata pe gasirea de solutii creative si pe implementarea lor eficienta si rapida, reusind sa evolueze natural, prin adaptarea continua la cerintele noilor medii de comunicare, depasind asteptarile si inregistrand recorduri la nivel de rezultate.
„BTL-ul, chiar si in aceasta etapa multi-channel, cand se incruciseaza cu digitalul, inseamna, la baza, tot multe canale, multe locatii, multe lucruri care se intampla in acelasi timp. Clientul nu le poate verifica la prima mana pe toate. Este esential pentru el sa aiba ca partener o agentie flexibila, care sa il elibereze de stresul necunoscutului. Care sa “fie acolo” cand el, clientul, nu poate fi. Noul line, „There, taking care”, sintetizeaza perfect felul in care clientii si partenerii nostri ne percep. O agentie care gandeste, planifica si implementeaza o campanie, tinand toate detaliile sub control”, a declarat Cristian Ramboiu, Managing Director.
Dezvoltata intern de catre departamentul de creatie al agentiei, noua identitate vizuala reflecta perfect noua pozitionare. Tandemul Sorina Pentilescu (Creative Director) si Paul Goti (Senior Art Director) explica rationamentul creativ care a stat in spatele noii identitati grafice:
“Men in Black este de 8 ani un organism viu, alert, creativ si reactiv la toate cerintele pietei, completandu-si pe parcurs toate diviziile de competente pentru a "avea grija" de proiecte din faza de planificare, pana la implementare si raportare. Asta am vrut sa spunem si sa aratam si cred ca am reusit.
Simbolul grafic creat ilustreaza rigoarea si precizia cu care am obisnuit clientii, dar si flexibilitate si creativitate prin contorsiuni si perspective neasteptate, proprii industriei in care lucram.
Pentru cine nu descifreaza toate aceste valente, noua identitate Men in Black este doar o semnatura ferma, moderna si, speram noi, remarcabila.”