IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, invită agențiile de pe piața românească de advertising să-și înscrie campaniile realizate în 2018 pe site-ul www.mixxawards.ro până pe 21 octombrie.
Cele mai creative, mai interesate și mai noi proiecte din industrie pot intra în competiție în cadrul uneia din cele zece categorii precum: “Most Experimental and Innovative Campaign”, “Best Interactive Experience” sau “Best Native Advertising Campaign/Project” – https://www.mixxawards.ro/categories
Andrei Dragu, Business Development Director V8 Interactive și Event Director IAB MIXX Awards 2018 – “MIXX Awards a fost motivul principal pentru care m-am alăturat consiliului director IAB. Fiind singurul festival de digital recunoscut la nivel internațional prezent în România, am considerat că trebuie să beneficieze de un boost la nivel de imagine și un cadru de desfășurare pe măsura importanței lui pe piața autohtonă. Anul acesta, consiliul director reprezintă o structură solidă ce facilitează conturarea și concretizarea acestui tip de initiațiva. Rezultatul muncii noastre asteptam sa fie evaluat de catre industrie. In consecinta, asteptam cat mai multe inscrieri si o participare in numar cât mai mare la gală.”
V8 Interactive, agenția care se ocupă anul acesta de imaginea și campania de promovare a festivalului, a venit cu o propunere în premieră, aceea a unei categorii speciale – “The Never Made Campaigns” prin care să fie premiate ideile nefăcute, neimplementate, din diverse motive, dar pe care autorii lor le consideră pline de originalitate și potențial.
Cosmin Baba, Creative Director V8 Interactive – ” IAB Mixx Awards este acel festival international care se ocupa de best of digital si cand ne gandim la cele mai bune idei, ne trec prin cap si acele proiecte care puteau f supercampanii si care ar fi castigat ceva, dar nu s-au mai facut din diverse motive. Asa ca, ni s-a parut interesant sa abordam intr-o campanie de promovare a festivalului cea mai buna publicitate care s-a facut din unghiul celei care nu s-a facut (a nu se citi ghost sau casevertising) ca a picat la client sau la directorul de creatie. Si ca sa ducem demersul pana la capat am concretizat ideea printr-o categorie care sa premieze acele idei cu potential care bantuie sertarele creativilor de ani de zile.”
Criteriile de jurizare pentru campaniile înscrise sunt bazate pe standardele internaționale folosite în toate țările în care este organizată competiția IAB MIXX Awards. Obiectul este acela de a identifica idei și proiecte care inspiră și educă piața din România cu privire la puterea comunicării în online.
Finaliștii și câștigătorii festivalului vor fi anunțați și premiați în cadrul unei gale organizată la Palatul Ghica Tei pe 15 noiembrie. În plus, campaniile care sunt remarcate în cadrul festivalul din România au acces la IAB MIXX Awards Europe și IAB MIXX Awards SUA, acolo unde pot concura împotriva câștigătorilor din alte țări.
Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M – mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
Parteneri media: Ringier, InternetCorp, ProTV, RCS&RDS, ThinkDigital, ArboMedia, 2Performant, NetGeo, Femeia.ro, Cosmopolitan, IQAds