Notorious a realizat o nouă decorare internă pentru Hipermarket-ul Auchan
Notorious a reuşit o abordare diferită în decorarea zonei de produse proaspete a clientului său, hipermarketul Auchan. S-a pornit de la nevoia unei mai bune comunicări a avantajelor oferite de Auchan clienţilor şi de la dorinţa de a utiliza eficient spaţiile libere din zona de produse proaspete. Notorious a decis să combine imagini sugestive cu mesaje scurte şi incitante, care să îi atragă pe clienţi.
Rezultatul este o decorare ieşită din tipare, alăturarea expresivă de imagini şi texte condimentând vizita în raionul de produse proaspete. Se construieşte astfel o comunicare directă între personalul Auchan şi clienţii
hipermarket-ului.
“Propunerea venită de la Notorious ni s-a părut interesantă şi diferită. Ea susţine pozitionarea Auchan, care mizează nu pe promoţii care apar şi dispar ci pe avantajele directe ale clientului, preţul mic oferit în fiecare zi pentru toate produsele, prospeţimea şi calitatea acestora. Iar printre cei care fac acest lucru posibil se numără şi personalul magazinului, implicat în relaţia directă cu clienţii”. Tiberiu Dăneţiu – Director marketing Auchan
{mosloadposition user10}