Pornit de la o nevoie reală a pieței în condițiile lucrului remote sau hibrid, Idea Morph este un start-up 100% românesc, ce a atras până acum o investiție de 300.000 de euro pentru a transforma sesiunile de brainstorming online, intern sau cu clienții. Dezvoltarea inițială a produsului a durat 6 luni, pentru ca în prezent echipa să lucreze la extinderea funcționalităților cu noul Morph AI.
Idea Morph este un proces de generare de idei rapid și simplu, de oriunde și oricând. Noutatea absolută este procesul ghidat și automat, care ajută pe oricine sa devină creativ și sa genereze soluții. La fel de util pentru lucrul în cadrul unei echipe sau în procesul de feedback dintre companii și clienții săi, Idea Morph creează cadrul ideal pentru ca fiecare dintre participanți să poată înțelege pe deplin provocarea și să genereze idei valoroase. În Idea Morph, orice proiect vine cu resurse selectate atent pentru a stimula creativitatea oricui, dar și cu exerciții de ideație cu rol în schimbarea perspectivei și creșterea ingeniozității. Platforma vine și cu un sistem de votare a ideilor, astfel că la finalul oricărui proiect este generat un top al ideilor și soluțiilor, gata pentru implementare. Totul se desfășoară asincron, fără a fi nevoie de call-uri sau întâlniri online, facilitând astfel accesul la întregul proces pentru orice membru al echipei, de pretutindeni.
Până în prezent, investiția în Idea Morph s-a ridicat la aproape 300.000 euro, cu susținerea unui grant de la Innovation Norway, prin apelul SME Growth Romania – Support for Startups.
Fondatorii Idea Morph sunt Cătălina Bănuleasa (CEO) și Dragoș Niculescu (CTO). Cătălina este expertul în domeniu, cu peste 15 ani de experiență cu companii de renume precum ING Bank, EA Sport și Google. Din 2017 a co-fondat o agenție de consultanță cu care până în 2020 a condus procese de inovație și Design Sprints pentru companii ca Vodafone, Carrefour sau Banca Transilvania. Dragoș are peste 10 ani de experiență în domeniul IT, în companii ca Google și FitBit, cu expertiză largă în scalarea de software inovativ către milioane de consumatori globali.
Un proiect cu rezultate remarcabile: Salt Bank
La nici un an de la lansare, Idea Morph facilitează cu succes schimbul de idei între o companie și clienții săi, demonstrând valoare reală în piață. Salt, prima banca românească 100% digitală, recent lansată la București, a introdus conceptul de clienți-fondatori, al căror feedback este important pentru dezvoltarea ulterioară a aplicației și a produselor și serviciilor oferite.
Prin intermediul Idea Morph, aceștia au fost implicați in diferite proiecte, iar in mai puțin de 24 de ore, în aplicație erau înregistrați peste 1700 de useri care au generat mai mult de 3000 de idei. Până în prezent s-au strâns 2300 de useri cu 5000 de idei care pot ajuta la îmbunătățirea și dezvoltarea aplicației Salt. Această inițiativă de succes a Salt Bank a demonstrat într-un cadru real, palpabil, cât de ușoară poate fi interacțiunea unui brand cu clienții săi, generând o conexiune reală, pe termen lung.
Viitorul Idea Morph
În prezent echipa Idea Morph lucrează la dezvoltarea Morph AI, ce construiește propriul mecanism de curatoriere de informații, oferindu-le participanților la sesiunile de brainstorming informații valoroase în timp real, perfect adaptate nevoilor fiecărui proiect. Noul feature va deveni disponibil utilizatorilor din 30 aprilie, adăugând un nou strat de sporire a creativității individuale și la nivel de echipă.
Idea Morph este disponibil online, pe www.trymorph.com.
Idea Morph este un proiect co-finanțat în cadrul programului „SME Growth Romania – Support for Startups”, încheiat cu fondul Innovation Norway în calitate de operator al programului.