Brandient a dezvoltat identitatea brandurilor pentru lansarea locala
Puternicul grup financiar polonez Getin Holding a lansat in Romania brandurile sale internationale Idea Bank si Idea Leasing, ca urmare a achizitiei unei banci si a unei companii de leasing pe piata locala.
Cu o experienta extinsa in brandingul serviciilor financiare, Brandient a fost consultantul de strategie si design de brand angajat pentru a asigura relevanta si diferentierea locala a celor doua branduri.
Cele doua echipe locale de top management au rezonat la oportunitatea oferita de folosirea numelui atat de generos (Idea) in conceptul de branding, care a indrumat mai departe strategia si designul de brand, construind pe promisiunea unor produse si servicii simple, proaspete si flexibile. Aceasta decizie de a construi pe baza numelui a permis dezvoltarea unor manifestari de brand minimaliste dar curajoase, iar designul a devenit instrumentul principal al strategiei si dezvoltarii de brand.
In primul rand, logoul initial a fost modificat subtil, cu scopul de a conferi un rol mai proeminent simbolului "Four dots" si de a sustine o arhitectura de brand coerenta. De asemenea, identitatea vizuala isi asuma un rol important in sporirea prezentei stradale a brandului (care in termeni strict fizici este mai redusa decat a competitiei), prin extinderea comunicarii, intr-un mod proaspat si neconventional, pe orice suprafata disponibila: masini, locatii de retail, stationery etc. Aceasta generozitate a identitatii faciliteaza atat diferentierea brandului cat si engagement-ul intern.
Nu in ultimul rand, Brandient apreciaza deschiderea proprietarului grupului de a asocia lansarea in Romania cu spiritul antreprenorial si profesional national polonez, prin sloganele de lansare "Fresh banking from Poland"/ "Smart leasing from Poland". O asemenea promisiune confera, si in acelasi timp obliga la, un nivel inalt de garantie a prestatiei brandului.
Mai multe despre acest proiect puteti citi in studiul de caz realizat de Brandient.