Începând cu luna aprilie se lansează un nou post TV din portofoliul Discovery Networks Europa Centrală
Discovery Networks Europa Centrală, o divizie a Discovery Communications, compania de media non-ficţiune numărul unu în lume, a anunţat astăzi că ID Investigation Discovery, un canal cu emisie non-stop axat pe programe de investigaţie, este acum disponibil în Europa Centrală. Noul post TV a fost lansat în România, Polonia şi Ungaria în luna aprilie iar compania Discovery lucrează la extinderea distribuţiei pe fiecare dintre aceste pieţe.
„Lansarea postului ID Investigation Discovery demonstrează angajamentul nostru de a livra o gamă largă de programe de calitate şi servicii care satisfac curiozitatea diferitelor publicuri ţintă şi completează peisajul pay-TV din Europa Centrală” – a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrală. „Reprezentând un element esenţial al portofoliului Discovery Networks, acest canal de investigaţii cu emisie non-stop ne va ajuta să ne extindem oferta, să atragem noi telespectatori şi astfel, să ne întărim poziţia de lider de piaţă – a adăugat Katarzyna Kieli.
Prin programele sale, ID Investigation Discovery se dedică ştiinţei criminalistice şi modului în care aceasta este utilizată pentru a dezvălui adevăratele poveşti ale unora dintre cele mai cunoscute investigaţii din SUA şi din întreaga lume. Canalul apelează la un stil narativ dramatic, bazat pe fapte reale, pentru a oferi o analiză aprofundată a investigaţiilor susţinute prin mărturiile directe ale experţilor care prezintă dovezile, metodele şi mobilurile acţiunilor săvârşite.
Adresat unui public preponderent feminin, cu vârste între 25 – 54 de ani, ID se va lansa cu programe precum: Apel de urgenţă, o serie plină de forţă despre drame umane reale, prezentate prin apelurile dintre operatorii serviciilor telefonice de urgenţă şi persoanele care sună cerând ajutor; Pe urmele criminalilor, care prezintă o echipă de detectivi ai Departamentului de Omucideri din cadrul unei secţii de poliţie metropolitane din SUA.
Studiul intern derulat de Discovery Networks EMEA demonstrează faptul că investigaţiile şi ştiinţa criminalistică trezesc un viu interes în rândul adulţilor, iar 48% dintre telespectatorii adulţi din Europa doresc să urmărească programe de investigatie bazate pe evenimente reale. Astfel, noul post TV vine în întâmpinarea dorinţelor consumatorilor, în contextul interesului crescut pentru programe de investigaţii constatat la nivel internaţional.
Lansat în SUA pe 27 ianuarie 2008, ID Investigation Discovery este canalul cu cea mai rapidă creştere în SUA, pe segmentul său de public ţintă – telespectatori între 25-54 ani, preponderent femei – pe toate canalele prin cablu. ID şi-a făcut debutul internaţional în Marea Britanie, în ianuarie 2009. În EMEA s-a lansat deja în Grecia şi va fi în curând prezent în Slovenia şi Turcia.
“Luând în considerare sucesul postului în Statele Unite, popularitatea crescândă a genului de investigaţie în Europa dar şi faptul că acest nou post face parte din portofoliul Discovery, prin urmare beneficiază de un nume puternic şi de o ofertă de programe de calitate, consider ca ID Investigation Discovery va fi una dintre destinaţiile favorite ale telespectatorilor şi o ofertă interesantă pentru partenerii de distribuţie” – a mai adaugat Katarzyna Kieli.
„Lansarea ID Investigation Discovery reprezintă angajamentul nostru de a ne susţine partenerii de business în continuare. Ne dorim să contribuim la succesele lor, iar lărgirea portofoliului nostru de canale ne ajută să realizam acest lucru într-o mai mare măsură. Noul post va pune la dispoziţia operatorilor conţinut tematic de calitate care să le susţină iniţiativele de digitalizare – a spus Kinga Toth, Director de Vânzări pentru Operatorii de Cablu şi Satelit, Discovery Networks Europa Centrală.
ID Investigation Discovery este cel de-al 8-ulea post TV Discovery disponibil în Europa Centrală. Discovery Networks Europa Centrală are în portofoliu posturile Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD şi Discovery Historia, disponibil în Polonia în colaborare cu TVN.
*(Sursa: Nielsen, Live + Same Day, NHI calendar, Time Period Based Dayparts, Jan. 2008-Jan. 2009, Prime, W25-54 (000) vs. same number of weeks year ago)
Despre Discovery Communications
Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 170 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 13 mărci Discovery, disponibile unui număr de 202 milioane de abonaţi, din 104 ţări, oferind programe adaptate în 24 de limbi.
{mosloadposition user10}