Sonae Sierra câştigă patru premii internaţionale
• Sonae Sierra a fost una dintre cele mai premiate companii şi cea care a câştigat cele mai multe premii în Portugalia și Spania
• Premiile au fost acordate pentru conceptul Flash Stores, campania “A Arte chega ao Colombo”, platforma PromoFans® și evenimentul “Fashion Preview”.
Sonae Sierra, specialistul internațional în centre comerciale, a fost una dintre companiile europene cele mai premiate la ediția din acest an a "ICSC Solal Marketing Awards", premii acordate de Consiliul Internațional al Centrelor Comerciale. Inițiativele de marketing ale Sonae Sierra s-au remarcat în cadrul competiţiei, fiind distinse de către juriu de patru ori pentru acţiuni dezvoltate în Portugalia și Spania, lucru care face compania să aibă cele mai multe distincții în aceste țări: două Gold Awards și două Silver Awards.
Conceptul Flash Stores și inițiativa "Arte chega ao Colombo" au primit cea mai înaltă distincție – Gold Award, la categoriile “Business to Business” și “Public Relations”, în timp ce platforma PromoFans® și evenimentul "Fashion Preview" au câștigat Silver Award la categoria “Sales Promotion” și “Advertising”, o performanţă fără precedent, care reflectă calitatea acţiunilor de marketing a companiei şi a centrelor sale comerciale.
“ICSC Solal Marketing Awards”, eveniment organizat anual de cea mai mare asociație din sectorul centrelor comerciale, premiază cele mai bune campanii de marketing din sectorul de retail internațional, selectate de un juriu format din specialişti de renume.
În ceea ce privește aceste premii, Manuela Calhau, Director Sonae Sierra Global Marketing pentru Europa, afirmă că “suntem foarte mândri pentru că am primit aceste premii importante, care recunosc cele mai bune iniţiative din sectorul internațional al centrelor comerciale. Faptul că am fost una dintre companiile care a câștigat cele mai multe Gold Awards este o recunoaștere clară a capacității noastre de a crea concepte inovative de marketing, având în vedere în special provocările cu care se confruntă sectorul în situația economică actuală din Portugalia și Spania, lucru care scoate în evidență și mai mult relevanță proiectelor implementate”, a adăugat ea.
Despre inițiativele care au fost premiate
Lansate în iunie 2012 în centrele comerciale Sonae Sierra din Portugalia, magazinele Flash Store reprezintă un format comercial flexibil, în ceea ce privește investiția și spațiul pe care îl ocupă, care permit susținerea inițială a companiilor și/sau a produselor aflate în faza de lansare, făcând astfel disponibile prezentarea și promovarea facilă a produselor de către antreprenori la consumatorul final. Pentru Sonae Sierra, conceptul de magazin Flash Store este un mijloc de a aduce un element de inovație în centrele comerciale, de a atrage noi operatori și, ulterior, clienți noi prin intermediul ofertelor comerciale noi, precum şi optimizarea numărului de magazine disponibile în centrele sale comerciale.
"A Arte Chegou ao Colombo" este o inițiativă lansată în 2011 în Centro Colombo, care își propune să contribuie la promovarea activităților culturale, precum și la apropierea vizitatorilor de o serie de manifestări artistice, încurajând participarea și interacțiunea lor cu lucrări de artă. În 2012, proiectul a fost realizat în parteneriat cu MNAA – Muzeul Național de Artă Antică – şi s-a concretizat în două expoziții "Construir Portugal. Arte da Idade Média” (“Construind Portugalia. Arta din Evul Mediu”) și “Desenhando o Mundo. Arte da época dos Descobrimentos” (Desenând lumea. Arta în Epoca Descoperirilor”).
În decursul aceluiași an, Sonae Sierra a lansat PromoFans®, o platformă de promovare pe multiple canale, inovatoare și unică în Portugalia și în sectorul internațional al centrelor comerciale, care a stabilit o conexiune online între promoţiile brandurilor prezente în centrele comerciale și magazinele lor, unde au avut loc tranzacții cu discount.