pentru susţinerea inovaţiei şi dezvoltării pe piaţa mondială a IMM-urilor
IBM împreună cu reţeaua sa puternică de parteneri de afaceri şi capabilităţile extinse de asigurare a serviciilor către clienţi ajută IMM-urile să se concentreze pe inovaţie şi dezvoltare
IBM a anunţat astăzi în România noile oferte incluse în programul Express Advantage. IBM Express Advantage combină un set de soluţii cuprinzătoare pentru Întreprinderile Mici si Mijlocii (IMM), resurse ale partenerilor de afaceri IBM şi capabilităţi bazate pe experienţa acumulată în relaţia cu clienţii, pentru a ajuta IMM-urile să inoveze şi să se dezvolte.
IBM a anunţat extinderea semnificativă, la nivel global, a programului Express Advantage – program dedicat companiilor din segmentul IMM – în cadrul Conferinţei PartnerWorld de la St. Louis din 30 aprilie 2007.
Lansat anul trecut în America de Nord, IBM a decis extinderea programului Express Advantage şi în alte 23 ţări, oferind o platforma ce va contribui la creşterea continuă a pieţei IMM-urilor. În plus, IBM a anunţat o nouă serie de sisteme, produse software şi servicii imbunătăţite Express Advantage, pentru completarea portofoliului său de soluţii de vârf destinate pieţei IMM-urilor, noi resurse de tip “end to end’’ ale partenerilor de afaceri IBM, care să susţină dezvoltarea pieţei IMM-urilor, precum şi un acces simplificat la resursele IBM şi ale partenerilor săi de afaceri pentru implementarea inovaţiei la nivelul acestei pieţe. Pentru a susţine extinderea la nivel global a iniţiativei Express Advantage, IBM va investi peste 200 de milioane de dolari.
Un studiu recent comandat de IBM pe un eşantion de 1.200 de companii de pe piaţa IMM din diverse industrii din toată lumea a arătat că două din trei companii vor să facă cel puţin o schimbare în modelul lor de afaceri în următorii doi ani, pentru a îmbunătăţi competitivitatea şi a intensifica procesul de extindere. La nivel mondial, companiile din segmentul IMM vizează pieţele şi segmentele de afaceri netradiţionale pentru extinderea operaţiunilor.
''Programul IBM Express Advantage stă la baza strategiei noastre special dezvoltate pentru a oferi Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din toate domeniile de activitate un set de produse şi servicii specifice. Beneficiind şi de sprijinul reţelei noastre extinse de parteneri de afaceri, putem oferi soluţii simple pentru rezolvarea celor mai dificile probleme de afaceri ale clienţilor noştri. Prin acest program, IBM pune la dispoziţia IMM-urilor o gamă largă de soluţii hardware şi software, precum şi servicii de finanţare, pentru a le permite acestora să se concentreze pe inovaţie şi dezvoltare'', a declarat Mihai Năstăsescu, SMB Accounts Manager, IBM Romania.
Cea mai noua ofertă a programului Express Advantage include:
· Servere: IBM System i 515 Express, IBM System i 525 Express,
· Sisteme de Stocare: IBM System Storage TS2340 Tape Drive Express Model,
· Software: IBM Lotus Complete Messaging Express Starter Pack, IBM Lotus Complete Collaboration Express Starter Pack.
În plus faţă de aceste noi oferte ale programului Express Advantage, IBM anunţă o serie de resurse noi pentru partenerii de afaceri, proiectate special pentru a le oferi sprijin atunci când dezvoltă soluţii pentru clienţii lor din segmentul IMM-urilor.
Noile resurse şi sisteme pentru partenerii de afaceri includ: portalul web, îmbunătăţit la nivel global -PartnerWorld Express Advantage şi puncte de plecare îmbunătăţite de tipul noilor soluţii Builder Express.
De asemenea, clienţii IMM din toată lumea vor beneficia de extinderea şi îmbunătăţirea echipei Express Advantage Concierge / echipă de suport clienţi care oferă un acces usor şi direct la reprezentanţi IBM, aceştia putând răspunde la o gamă largă de cerinţe ale clienţilor. Această echipă de asistenţă poate ajuta companiile, indiferent dacă sunt sau nu clienţi IBM, să găsească răspunsurile de care au nevoie pentru rezolvarea problemelor de afaceri, să intre în legatură cu un partener de afaceri local IBM sau să obţină resursele şi tehnologia IBM adecvate.
Programul IBM Express Advantage a fost proiectat pentru a oferi IMM-urilor din toată lumea soluţii simple pentru problemele dificile, soluţii bazate pe o linie completă de oferte şi o proiectare specifică companiilor din segmentul IMM; acestea beneficiază de sprijinul reţelei noastre extinse de parteneri de afaceri IBM. În plus, IBM Financing Advantage este disponibil pentru produsele şi soluţiile IBM Express Advantage. Acest serviciu faciliteaza clienţilor IMM accesul la fondurile de care au nevoie pentru a se dezvolta şi inova, rate foarte bune şi contracte uşor de înteles.
Ecosistemul partenerilor de afaceri Express Advantage
În plus faţă de aceste oferte, IBM a venit în întâmpinarea reţelei sale de parteneri de afaceri cu noi sisteme proiectate pentru susţinerea extinderii capabilităţilor de vânzare ale partenerilor pentru IMM-uri.
IBM extinde resursele şi sprijinul PartnerWorld Industry Networks pentru a oferi pieţei IMM o nouă soluţie IBM Business Partner Business Continuity Specialty dedicată IMM-urilor. Partenerilor de afaceri IBM le vor fi oferite:
§ Informaţii din piaţă: Resurse pentru a ajuta la identificarea nevoilor critice ale clienţilor, provocărilor de afaceri şi oportunităţilor de vânzare a soluţiilor de infrastructura IT inclusiv evaluări de piaţă şi identificarea problemelor şi a necesităţilor clienţilor.
§ Posibilităţi tehnice: Un set extins de modalităţi de instruire asupra ofertelor, inclusiv o schiţă cuprinzătoare a elementelor soluţiilor care au ca scop accelerarea proiectării soluţiilor.
§ Suport pentru acoperirea pieţei: Creşteri proactive, resurse locale de marketing, telemarketing gratuit, reduceri pentru publicitate şi multe altele.
§ Conexiuni de vânzări: Facilitarea accesului către clienţi prin reprezentanţii IBM locali din teren pentru sprijinirea încheierii de afaceri.
În acelasi timp, IBM îşi extinde şi dezvoltă aplicaţia Solutions Builder Express pentru a include noi puncte de pornire în ceea ce priveşte soluţiile. Punctele de pornire pentru soluţii sunt exact ceea ce numele lor sugereaza – puncte de pornire pentru soluţii IT de vârf cerute de clienţii IMM pe care partenerii de afaceri IBM le îmbunătăţesc prin particularizare şi prin adăugarea de servicii pentru întregirea soluţiei.
§ Noile puncte de plecare includ “Search for Diverse Data v1”, care permite partenerilor de afaceri IBM să dezvolte soluţii cu ajutorul unei aplicaţii puternice de căutare a companiilor pentru a localiza rapid informaţia dispersată de-a lungul procesului de afaceri şi “Automating Business Processes with eForms”, care permite partenerilor de afaceri IBM să dezvolte formulare electronice care să ajute clienţii.
În România, partenerii de afaceri IBM care s-au implicat în programul IBM Express Advantage sunt: DEC IT Intelligent solutions, C&D Industries, ADCO Development & Consulting, SISTEC Sbsol, Expert Software, SOBIS Solutions for Business, BERG Computers.
Express Advantage: Experienţa clientului
Serviciul IBM Express Advantage Concierge a fost introdus anul trecut în cadrul evenimentului PartnerWorld 2006, desfăşurat în luna martie, şi constă într-o nouă echipă de suport care oferă clientului acces simplificat la arsenalul extins IBM de oameni şi resurse. Echipa de suport pentru clienţi din acest an va fi extinsă în multe ţări noi din întreaga lume, oferind clienţilor IMM un servicu dedicat pentru punerea lor în contact rapid şi simplu cu persoana potrivită să răspundă întrebărilor lor.
Pentru mai multe informaţii despre iniţiativa Express Advantage şi noile oferte Express Advantage vizitaţi www.ibm.com/imm/ro. Pentru mai multe informaţii despre PartnerWorld Express Advantage, noua soluţie IBM Business Partner Business Continuity Specialty şi Solutions Builder Express, vă rugăm să accesaţi www.ibm.com/partnerworld/smb .
“Tot ce înseamnă IBM, dar mai simplu!”
Lansat în Statele Unite ca program-pilot, “Express Advantage” a fost creat special pentru IMM-uri. Obiectivul principal al campaniei este transformarea brandului IBM într-un brand mai atractiv şi mai accesibil pentru IMM-uri, noua campanie desfăşurându-se sub semnul sloganului “Probleme complicate, soluţii simple!”
IBM are acum soluţii special gândite pentru piaţa IMM-urilor, oferind acces uşor la produsele, serviciile şi soluţiile IBM, precum şi o bază completă de date a partenerilor IBM.
Sub umbrela IBM Express Advantage se regăsesc oferte de hardware, software, imprimante, soluţii şi servicii construite în urma analizei cerinţelor IMM-urilor, care au nevoie de infrastructuri IT performante. Express Advantage înseamnă celebrele soluţii IBM, într-o variantă care include doar acele funcţionalităţi de care un IMM are nevoie.
Campania “Tot ce înseamnă IBM, dar mai simplu!” derulată în România cuprinde trei etape. Cea de teasing a început cu un direct mailing către 3.000 de IMM-uri atent selectate şi ziarişti. Partenerii de afaceri IBM au primit un kit cu informaţii asupra campaniei, conţinând 4 broşuri în format electronic, care îi ajută să înţeleagă cum sprijină IBM acţiunile de marketing direcţionate către IMM-uri. În acelaşi timp au fost postate pe diferite site-uri 3 web bannere şi s-a lansat pagina www.ibm-imm.ro.
Campania “Tot ce înseamnă IBM, dar mai simplu!” a fost lansată oficial printr-o conferinţă de presă organizată pe 24 mai 2007 şi va fi urmată de o acţiune de Direct Mailing către cele 3.000 de ţinte care au primit şi pachetul de teasing. De asemenea, pe site-ul www.ibm-imm.ro va putea fi vizionat filmul conferinţei de presă, iar cele 3 web bannere vor fi actualizate.
{mosloadposition user10}