Albalact lansează FRUZU – un produs special sub un brand nou, care aduce spectacolul în farfurie
Iaurtul se întoarce… la farfurie! Compania Albalact a lansat pe piața românească un produs nou sub un brand nou. Fruzu este cel mai tânăr brand al companiei Albalact și creează o nouă categorie în piața iaurturilor cu fructe din România: iaurtul care se întoarce, la propriu, în farfurie.
Fruzu este un iaurt cu topping de fructe, cremos și dulce, într-un ambalaj unic în România, pentru care Albalact deține exclusivitate. Cu doar un click, ai un adevărat spectacol pe farfurie. Fruzu se desigilează, se întoarce pe farfurie, se apasă butonul de pe fundul paharului și se ridică ușor paharul. Astfel, toppingul delicios de fructe învăluie iaurtul și în numai trei secunde ai obținut o “prajitură” de iaurt. Ca să o savurezi întru totul, mai ai nevoie doar de o linguriță.
Fruzu se găsește pe rafturi în trei sortimente, ambalate în duo-pack (pachet cu două pahare): Fruzu iaurt cu topping de căpșuni, Fruzu iaurt cu topping de fructe de pădure și Fruzu iaurt cu topping de zmeură. Fruzu este pentru toți cei care iubesc iaurtul și vor să se răsfețe cu un desert…spectaculos, prezentat într-o manieră neconvențională.
“Momentul consumului de iaurt este în general unul obișnuit, cel mai adesea direct din pahar. Cu lansarea iaurtului Fruzu noi am făcut un pas în față provocând consumatorii cu o “inovație”: un iaurt cu topping de fructe care, întors pe farfurie, se transformă într-o prăjitură. Astfel, consumatorii își satisfac dorința unei gustări dulci cu un gramaj ideal pentru siluetă, dar servită într-o manieră foarte elegantă. Lansarea brand-ului Fruzu reprezintă o oportunitate de creștere a companiei Albalact în segmentul de iaurturi cu fructe, în primul rând deoarece construiește o categorie nouă și apoi pentru că iaurturile Fruzu sunt nu doar speciale, ci și foarte gustoase”, declară Elena Solianic, brand manager Fruzu în cadrul companiei Albalact.
Lansarea brandului Fruzu este susținută de o amplă campanie de comunicare, cu TV, presă, cinema și online ca principali vectori. Concomitent, Albalact va derula o campanie de degustare în marile rețele de magazine, originală ca și produsul: prin intermediul QR codului de pe carton, consumatorii vor putea vizualiza pe tableta promoterului ritualul de consum al iaurtului și mai apoi, la standul de degustare, vor savura produsul.
Design-ul de ambalaj pentru Fruzu a fost realizat de agenția de branding BrandTailors. Campania TV, semnată Next Advertising, rulează deja pe cele mai importante canale TV. “Întoarcerea lui Fruzu a fost dramatizată în spotul TV și așa a luat naștere povestea iaurtului care se întoarce la farfurie, o poveste dulce, inspirată din realitate, cum ne place nouă sa îi spunem. Comunicarea de lansare capitalizează unicitatea paharului și relevă ritualul de consum, atât artistic în spotul TV, cât și foarte descriptiv pe ambalaje”, adaugă Elena Solianic, brand manager Fruzu.
“De când l-am cunoscut, ne-am dat seama că Fruzu e genul care vrea să fi în centrul atenției. De aceea i-am făcut o prezentare out of the box. La propriu. Apoi, Fruzu a acceptat să pozeze doar întors pe farfurie. Așa că povestea spotului a apărut natural. Fruzu este visul oricărei farfurioare, iar între ei doi s-a înfiripat o frumoasă idilă. La filmare s-a comportat bine, ajutat de un regizor care a știut să însuflețească niște obiecte cam necooperante. Am petrecut ore în șir ca să stoarcem o lacrimă convingătoare de la farfurie. Sau dresând pâinea să sară din toaster. În tot acest timp, Fruzu și farfurioara au descoperit că se potrivesc perfect. Sperăm ca pe viitor să apară cât mai multe perechi fericite”, spune și Paula Ionescu, copywriter Next Advertising.
Din echipa de creație care a conceput campania de comunicare fac parte: Cristina Miclea, Director Marketing și Elena Solianic, Brand Manager – din partea Albalact, iar din partea agenției Next Advertising – Paula Ionescu – Copywriter, Catalin Baciu – Art Director, Radu Olteanu – Group Creative Director, Liviu David – Creative Director, Sorin Popescu – Managing Partner, Ioana Căbuz – Account Manager, Oana Brânzaru – Account Executive. Spotul “Fruzu se întoarce“ a fost filmat de Casa de producție Multi Media Est, cu regizorul Julien Eudes.
Așa cum îi stă bine oricărui brand în zilele noastre, Fruzu va avea un site (cu joc integrat), cont pe Facebook și campanie online. Campania online este realizată în colaborare cu Outbox – Adrian Pavelescu, Laura Nica și Marian Ionescu.
Fruzu este al cincilea brand din portofoliul companiei Albalact, care are o tradiţie de peste 40 de ani pe piaţa românească și se află pe locul 3 în topul producătorilor de lactate din România. Albalact s-a impus pe piaţă cu brandurile sale Zuzu şi Fulga, cu respectarea standardelor de calitate a produselor, o politică de preţuri competitivă, ambalaj modern şi inovaţie.
În prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 27,76% in valoare (conform datelor de piață AC Nielsen, Ianuarie 2012)*, dar este lider și în total piață de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat), cu un market share de 18,51% în valoare (conform datelor AC Nielsen, Ianuarie 2012)*. Albalact este lider de piaţă şi pe segmentul untului de masă cu brandul omonim De Albalact, cu un market share de 27.63% în valoare (conform datelor de piață AC Nielsen, Decembrie 2011-Ianuarie 2012)*. Cu smântana Albalact, compania ocupă de asemenea primul loc pe acest segment.
Astăzi, Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact și Rarăul.
* calcule bazate pe datele AC Nielsen din Retail Index Service, pentru perioada de audit Decembrie 2011 – Ianuarie 2012, pe Total Romania cu discounteri. (Copyright © 2012, The Nielsen Company)