Iancu revine ori de cate ori e nevoie sa sara in ajutorul oamenilor doborati de greutatile vietii. Acum, mai mult ca oricand, oamenii trec printr-o perioada grea si stiu ca trebuie sa se zbata ca sa isi pregateasca urmatorul eveniment de seama din an, Pastele. E momentul in care justitiarul Iancu apare in noua campanie Odyssey, ce comunica promotia de Paste Iancu de la Prodvinalco.
Si nu apare oricum, ci inarmat cu o colectie de 500 de pistoale si cu …o turma de 50 de miei! “Iancu este alaturi de oamenii lui in momentele importante din viata lor, atunci cand altii nu sunt langa ei. Acesta este mesajul noii campanii
Despre conceptul creativ, Anca Baciu – Copywriter Odyssey – spune: "Stim cat de important e Pastele pentru romani, mai ales pentru oamenii din target. Si in aceste vremuri grele, in care le va fi greu sa aiba o masa imbelsugata, Iancu le face cadou mielul fara de care Pastele nu e Paste. Asa, Iancu arata ca le intelege of-urile si este alaturi de ei. Headline-ul campaniei –
Iancu este un brand care se adapteaza vietii consumatorului. Este acolo unde trebuie, cand trebuie. Noua promotie este menita sa il ajute pe consumator atunci cand el si familia lui au nevoie. Este o continuare fireasca a promotiei din iarna cand s-au dat porci de Craciun, care au prins foarte bine castigatorilor. Acum dam miei! Si pistoale, pistolul lui Iancu!
Promotia este comunicata direct catre consumatori prin mai multe materiale de comunicare la punctul de vanzare pe toata perioada de desfasurare a acesteia.
“Promotia din iarna a fost un succes, de aceea am decis sa incepem acest an cu o noua campanie de comunicare prin promotie. Suntem convinsi ca reactiile clientilor vor fi cel putin la fel de bune la primirea materialelor de comunicare cum au fost si de Craciun”, declara Andi Dascal, Director General Prodvinalco.
In dezvoltarea acestui proiect s‑au implicat, din partea Prodvinalco Cluj, Andi Dascal (Director General) si, din partea Odyssey, Dan Panaitescu si Anca Baciu (Creatie), Alice Herea (Client Service), Ionela Aprodu si Mihai Ilie (Media).
Iancu este un brandy care se adreseaza barbatilor intre 30-64 ani, cu venituri mici, carora le place sa bea cu prietenii, cu colegii, cu vecinii, in fata blocului, in curte sau la local.
{mosloadposition user10}