În cadrul celei mai recente Adunări Generale a membrilor IAB Romania, de joi, 17 martie de la CINEMAX Veranda Mall, au fost votate direcțiile de acțiune și proiectele asociației pentru anul 2022. De asemenea, în cadrul întrunirii au fost confirmați membrii, precum și aleasă nouă formulă a Consiliului Director, împreună cu Președintele și Vice Președintele Asociației.
În urma votului exprimat de membrii prezenți la reuniune, Consiliul Director al Asociației pentru următorul mandat (2022 – 2024) va fi compus din Andrei Dragu (COO, V8 Interactive), Ionuț Munteanu (Founding Partner, WebDigital), Gabriel Pătru (Founder Therefour – Brand strategists), Doina Radicof (Sales Director, Teads), Alexandra Constantinescu (Programmatic Director, GroupM), Cristian China-Birta (Managing Partner, Kooperativa 2.0, Raluca Radu (Founder & CEO MTH Digital), Alexandra Caciur (Head Of Data & Business Intelligence at Digitas – Publicis Groupe) și Ciprian Susanu (Owner & General Manager Dare Digital).
De asemenea, Gabriel Pătru a fost ales pentru postul de Președinte al Asociației, revenind astfel în rolul pe care l-a ocupat anterior în perioada 2017 – 2020, iar pentru postul de Vice-Președinte a fost reales Andrei Dragu.
Structura noului Consiliu Director îmbină atât nevoia de continuitate, importantă pentru a consolida direcțiile de acțiune și a proiectelor consacrate ale IAB Romania, cât și elemente de avangardă, prin prezența noilor membri, aflați la primul mandat: Raluca Radu (Founder & CEO MTH Digital), Alexandra Caciur (Head Of Data & Business Intelligence at Digitas – Publicis Groupe) și Ciprian Susanu (Owner & General Manager Dare Digital).
“Acum 15 ani cand inca se norma piata de digital descarcam de pe site-ul IAB niste pdf-uri care de fapt erau excel-uri la baza :), ca sa vad ce este permis si ce nu in zona de display. Astazi sunt parte din consiliul director si mi se pare fantastic. M-am alaturat IAB pentru a contribui cu zona de analiza, research, dar mai ales cu Data Intelligence. Voi numi acest proces de Data Intelligence “ADAPT”, pentru că cercetarea și raportările tocmai ce s-au schimbat pentru totdeauna, ne adaptăm la un tip de parametri “new age”, care mută atenția dinspre analizele clasice (cu date care, de obicei, rămân “blocate” într-o prezentare) către analize automatizate, de performanță, vizualizate impecabil, si accesibile în orice moment și de pe orice dispozitiv.” declara Alexandra Caciur, Head Of Data & Business Intelligence at Digitas – Publicis Groupe
Educația – o prioritate în cadrul proiectelor IAB România
Angajamentul dezvoltării proiectelor educaționale dedicate mediului digital a reprezentat un factor motivant pentru majoritatea celor care au candidat pentru locurile vacante din Consiliu Director. Această componentă a prezentat un interes deosebit printre membrii asociației, accentuând nevoia industriei pentru astfel de programe. Astfel, a fost consolidat un obiectiv prioritar comun între membrii Asociației pentru următorii ani.
“Vin in Consiliul Director al IAB la pachet cu toata energia si experienta acumulate in proiectele educationale derulate pe cont propriu in ultimii 6 ani si, in plus, cu intentia clara de a contribui impreuna cu ceilalti membri la standardizarea si scalarea lor la nivel de industrie.” declara Ciprian Susanu, Owner & General Manager Dare Digital
“Pentru mine educația în digital marketing este în același timp o pasiune și o misiune căreia mă dedic din 2015. Îmi doresc să contribui cât mai mult la inițiativele de educare a pieței de publicitate online din România pe care IAB deja le are în desfășurare și mă bucur mult să fiu în Consiliul Director IAB alături de colegi care au o experiență vastă în zona de traininguri de digital” completeaza Raluca Radu, Founder & CEO MTH Digital
Direcții strategice pentru IAB Romania: Susținerea membrilor & dezvoltarea industriei digitale, cât și vizibilitate la nivel de marcomm
Proiectele IAB Romania propuse pentru anul în curs se vor centraliza în jurul a 2 direcții strategice: susținerea membrilor & dezvoltarea industriei (prin proiecte precum ROADS, Codul de bune practici & certificarea de bune practici în Influencer Marketing și proiecte educaționale) și vizibilitate la nivel de marcomm, atât pentru asociație, cât si pentru membrii săi.
În mandatul 2022-2024, IAB Romania continuă pe linia de consolidare a Asociației drept un organism de autoreglementare și dezvoltare a ecosistemului de comunicare digital-tehnologic în România.
“Sunt onorat sa primesc inca o data increderea colegilor din industrie. Avem unul dintre cele mai coezive si puternice Consilii Directoare din ultimii ani si o directie strategica clar conturata, cu cel putin un proiect sustenabil si de succes. Fac apel catre colegii din industrie sa sustina si sa se implice in activ in proiecte. Aceasta este o reteta probata pentru a ne asigura un ecosistem online sanatos in care sa crestem performanța si sa avem rezultate pe masura.” declara Gabriel Pătru, Founder Therefour – Brand strategists si noul Presedinte ales al IAB Romania.
IAB MIXX Awards va fi in continuare consolidat ca etalon al industriei digitale din punct de vedere creativitate și bune practici in coordonarea lui Andrei Dragu, COO V8Interactive, VP al IAB Romania si Event Director MIXX Awards Romania.