IAB MIXX Awards, una dintre cele mai prestigioase competiții anuale de advertising digital care recunoaște și premiază cele mai bune campanii din mediul digital românesc, şi-a desemnat membrii juriului pentru ceremonia ce va avea loc pe data de 11 iunie, în cadrul festivalului ICEEfest.
IAB MIXX Awards a desemnat membrii juriului care vor selecta cele mai bune campanii din mediul digital românesc dintre cele înscrise în cea de-a treia ediţie a competiţiei. Festivitatea de premiere va avea loc pe data de 11 iunie, în cadrul conferinței regionale de comunicare digitală ICEEfest – care susţine MIXX Awards înca din 2012 – la Club BOA.
Juriul este format din specialiști recunoscuți pentru expertiza lor în domeniul comunicării digitale în România, precum și pentru vasta lor experiență în lansarea și gestionarea unor campanii de anvergură pentru branduri locale sau internaţionale, multe dintre ele recunoscute pe plan internaţional, precum și directori de marketing ai unor branduri cu prezență activă in mediul digital.
Juriul MIXX Awards Romania 2015 este format din: Katharina Bota – Chief Operations Officer Burda, Călin Rotăruș – Owner, Biroul de Comunicare Călin Rotăruș, Cristian Ignat – PPC Marketing Manager 2Parale, Vasile Alboiu – Creative Director SeniorHyper, Silviu Toma – Associate Partner Microanalytics, Doru Panaitescu – Outdoor trainer @Wildscapes & consultant @Marketeer.ro, Ionuţ Oprea – Manager Standout & Facebrands & Președinte IAB România, Gabriel Pătru – Head of Strategy MEC & VP IAB România, Ana-Maria Bogdan – General Manager R/GA, Sergiu Gruiţă – Media Leader SEE @P&G, Andra Monica Barchi – Digital Manager & Digital Integration Manager at Philips South District, Julien Ducarroz – Chief Commercial Officer Orange, Robert Anghel – Head of Digital @ING Bank România, Raluca Alexandrescu – Marketing Manager Mega Image.
Jurizarea se va face în 2 etape, una desfăşurându-se online iar etapa următoare constând într-o întâlnire a membrilor juriului pentru desemnarea câştigătorilor.
Criteriile principale de selecţie a câştigătorilor vizează strategia, creativitatea ideii, dar și execuția, implementarea și rezultatele, atât din punct de vedere al vizibilității, cât și în ceea ce privește eficientizarea bugetului investit.
Data limită de înscriere a proiectelor și campaniilor la cea de-a 4-a ediţie a Premiilor IAB MIXX Awards a fost prelungita pana la 6 iunie 2015.
Câștigătorii premiilor IAB MIXX Awards vor fi recomandaţi pentru IAB MIXX Award Europe și IAB MIXX Awards US, participarea la această etapă națională oferindu-le astfel șansa recunoașterii pe plan mondial a campaniilor lor digitale pentru care au fost premiați pe plan local.
Mai multe detalii despre Premiile MIXX Awards din acest an, despre categorii și criterii, dar și despre câștigătorii de anul trecut, aflați de aici: //www.mixxawards.ro.