Digital Star este agentia cu cele mai multe campanii premiate
· Digital Star a câştigat patru trofee, la categoriile Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns, Best Social Media App, Best Digital Mixx Campaign, Best Brand/ Product Launch
· Anul acesta numărul înscrierilor a crescut cu 20%, cele mai populare categorii fiind Brand Awareness and Positioning şi Best Social Media App
Aseară, la Grand Cinema Digiplex, s-au decernat premiile IAB MIXX Awards, care recunosc și premiază cele mai bune campanii din mediul digital românesc, încurajând inovația în construcția și comunicarea brandurilor în mediul online.
Campaniile caştigătoare ale celei de-a 3-a ediţii a IAB Mixx Awards România au fost anunţate la finalul primei zile a ICEE Fest, eveniment organizat de Thinkdigital.
În concurs s-au înscris 32 de campanii, realizate de 17 agenţii, independente sau parte a grupurilor internaţionale de comunicare, iar cele mai populare categorii au fost, în acest an, Brand Awareness and Positioning şi Best Social Media App.
„În privinţa campaniilor înscrise anul acesta în competiţie, pot spune că am remarcat un foarte clar fenomen de polarizare: la limita de sus a clasamentului sunt câteva campanii cu adevărat remarcabile, foarte bine reprezentate în case study-uri bine puse la punct. La celălalt pol sunt multe campanii timide sau teribil de obişnuite, al căror început de idee este de-a dreptul camuflat de case-uri sufocate de cifre. Cifre dorit-salvatoare, dar nu întocmai convingătoare. Nu prea există o zonă mediană. Poate că e mai bine aşa, se separă mai uşor ideile valoroase", a declarat Răzvan Căpănescu, membru al juriului, despre campaniile înscrise în competiţie în acest an.
„Anul acesta numărul înscrierilor a crescut cu aproape 20%, iar competiţia a fost cu atât mai acerbă. Juriul a fost foarte exigent, iar campaniile câştigătoare au fost cu adevărat valoroase, însă tocmai din acest motiv, la această ediţie, pentru prima oară de la organizarea IAB MIXX Awards în Romania, am avut 2 categorii care nu au avut câştigători – Mobile App şi Rich Media Display. Sperăm ca în 2015 să îşi ia revanşa!”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv al IAB România.
Campaniile câştigătoare sunt:
· Brand Awareness and Positioning
o Reciclare pentru Destresare – campania derulată de Hmedia pentru Ecorom Ambalaje
· Direct Response & Lead Generation
o Scent of a new car – campanie derulată de Carnation pentru Opel Romania
· Best Brand/ Product Launch
o The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3 – campanie derulată de Starcom & Digital Star pentru Samsung
· Experimental and Innovative Campaign
o Tunul cu net – campanie derulată de V8 Interactive pentru Indygen
· Cross-Media Integration
o The Chevy Garage – campanie derulată de Carat România pentru Chevrolet Romania
· Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns
o The Indygen vlog show – campanie derulată de Digital Star pentru Indygen
· Best Social Media Apps
o BILLA Social Catalogue – campanie derulată de Digital Star pentru BILLA România
· Best Digital Mixx Campaign
o BILLA Social Catalogue – campanie derulată de Digital Star pentru BILLA România
Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer, Publicis), Alex Vișa (Interaction Director, Group M), Teodora Migdalovici (Ambasador Cannes Lions in Romania & fondator al “The Alternative School for Creative Thinking”), Marius Pahomi (General Manager, Conversion Marketing), Horaţiu Dimulescu (Manager Online Content si Mobile Advertising), Mihai Tanase (Online Strategy at BMW Group Romania), Olaf Lausen (Chief of Staff and Business Development Director Romania Romtelecom & Cosmote), Alina Damaschin (Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR), Diana Ionel (Digital Director, Starcom), Gabriel Pătru (Integrated Communication, Media Direction, Expert IAB Expert & Membru al Consiliului Director al IAB Romania) și Călin Rotăruș (Founder at BCCR).