Intr-o perioada in care publicitatea este unul dintre domeniile cele mai dinamice la nivel mondial, IAB Romania alege sa priveasca spre viitor, nu in trecut. Astfel, IAB Forum Romania 2012 va pune accentul pe viitorul publicitatii: mobile advertising, virale, tendinte pentru urmatorii ani.
Aflat la a doua editie, evenimentul se va desfasura pe 16 octombrie la Hotel Intercontinental, Bucuresti, Sala Ronda si va beneficia de prezenta pe scena a unor companii de renume in industria de publicitate mondiala.
Robert Pefanis, International Head of Sales, Thinkdigital, va discuta despre impactul publicitatii rich media, cu focus pe noile formate de bannere si eficienta lor. Geoffrey Hantson, Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgia, va vorbi despre raspandirea viralelor si impactul asupra brandurilor, iar reprezentantii Google si Gemius vor prezenta viitorul publicitatii pe mobil si trendurile in ceea ce priveste masurarea (online, video si pe mobil). Panelul va fi inchis de Rupert Slade, Head of International CEE, PHD Worldwide, care va tine un discurs inspirational despre viitorul media.
Robert Pefanis are peste 20 de ani de experienta in Marketing, Publicitate si Vanzare Media. A lucrat cu un numar mare de companii, printer care Adel/Saatchi & Saatchi, Spot/ JWThompson si, pana in noiembrie 2010, a ocupat postul de Director de Digital Media Advertising Sales la cel mai mare grup media din Grecia, Lambrakis Press (in.gr, tanea.gr, tovima.gr). A lucrat de asemenea ca director de dezvoltare in Digital Media Development la Prime Media, grup care opreaza site-ul de stiri newsbeast.gr pana in Ianuarie 2012.
In prezent ocupa postul de Head of Sales la Thinkdigital, avand ca principal obiectiv sa ofere advertiserilor si marketerilor acoperirea si instrumentele necesare targetarii de audiente specifice din intreaga lume in cel mai eficient mod. Are in palmares diplome de la Univeristatea din Leicester& Deree College si este de asemenea profesor de Comunicare si New Media la numeroase Universitati din Grecia si Serbia din 2002. In 2007, a fost premiat “Cadrul profesoral al anului” de catre Universitatea din Indianapolis.
Geoffrey Hantson este Executive Creative Director la Duval Guillaume Modem din 2003. In calitate de copywriter a castigat numeroase premii nationale si internationale. Din 2006 conduce departamentul creative din Antwerp. In primul an de la preluarea conducerii, agentia a castigat numeroase premii atat pe plan local cat si international la festivaluri si concursuri de renume precum Cannes, Eurobest, Clio, One Show etc. In 2010 a fost denumit ‘Creativul anului’ si atat in 2010 si 2011, Duval Guillaume Modem a primit titlul de “Agentia Digitala a Anului” in Belgia. Astazi, Geoffrey conduce departamentul creative alaturi de Katrien Bottez. In cadrul ultimei editii a Cannes Lions, agentia a castigat in total 15 trofee – 8 lei de aur – si a fost numita Agentia Anului la categoria Media. Geoffrey a fost mentionat printre cei mai creativi 25 de oameni din publicitate la nivel global, de catre Business Insider.
Andrea Vassali, Mobile Product Solutions Manager, Google, este responsabil de m-search la Google pentru regiunea SEEMEA (Southern and Eastern Europe, Middle East and Africa). Andrea a contribuit la lansarea programului GoMo in Italia, Franta si Spania in acest an, ceea ce il face sa se numere printre expertii Europei de Est in ceea ce priveste mobi-site-urile. Anterior a condus departamentul de Mobile in Italia peste un an.
Rupert Slade, Head of International CEE, PHD Worldwide, a lucrat in media peste 20 de ani. A inceput in Londra, unde a lucrat pe pozitia de Director la agentia de media CIA Medianetwork. A plecat in Polonia in 1998 unde a ocupat pozitia de Strategic Director la Initiative Media. A mai lucrat in Rusia pentru MindShare si MediaCom, iar in 2008 s-a mutat in Ungaria unde conduce agentia PHD pentru Europa Centrala si de Est. Sustine ca media este in egala masura arta si stiinta si ca ideile excelente pot aduce mari castiguri clientilor. In timpul liber alearga, citeste si incearca sa studieze cele mai dificile limbi europene.
Obiectivele IAB Forum Romania sunt de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online in Europa si Romania, de a constientiza efectele initiativelor de reglementare, de a aduce in atentia industriei tendinte si know how european, dar si de a creste interesul advertiserilor fata de prezenta in mediul online si de a se constitui un eveniment de referinta in ceea ce priveste continutul si calitatea speakerilor pentru top level marketing si detinatori de bugete din Romania.
Programul evenimentului, mai multe detalii despre speakeri si temele abordate precum si inscrierea la eveniment se gasesc pe site-ul oficial www.iabforum.ro. Membrii IAB Romania beneficiaza de 50% discount la taxa de participare.
Conferinta IAB Forum Romania 2012 este posibila cu sprijinul sponsorilor: ThinkDigital, Yahoo! si Gemius, cu sustinerea partenerilor logistici: .eu (EurID), Hostway, Netopia, Madame Lucie, LTV.ro, Conectoo, Outbox, Rentrop & Straton si Millesime.
Parteneri media ai evenimentului sunt: Hotnews – Smile media, Wall-Street, 9am, AdHugger, Business24, Ziare.com, InformMedia, Digital4, IQads, Digital IQads, SMARK, AdPlayers.ro, The Marketer, Business Woman, Rol.ro, Imedia. Cu sustinerea asociatiilor UAPR si RAC.