Piata de online creste promitator atat la nivel mondial, cat si in Romania. Investitiile in publicitatea online in 2011 au aratat ca advertiserii simt si ei acest trend. Prin urmare, IAB Forum Romania 2012 si-a propus sa ajute la sustinerea si mai tare a acetui mediu si sa ii ofere imboldurile necesare.
Aflat la a doua editie, evenimentul se va desfasura pe 16 octombrie la Hotel Intercontinental, Bucuresti, Sala Ronda, incepand cu orele 10 si va fi sustinut de un numar impresionant de speakeri de talie internationala.
In cea de-a doua sesiune, Ruxandra Bandila, Marketing & Business Development Manager PWC Romania, va discuta despre valoarea pietei romane de publicitate online in primul semestru al acestui an, iar Alexandra Zadoya, Henkel Account Manager OMD Russia, despre masurarea interactiunii brandului, un topic foarte fierbinte in acest moment. Punctul pe „i” va fi oferit de catre Bela Papp, A&O CEE Director at Microsoft, care va vorbi despre instrumentele necesare unui brand pentru a avea impact online, pornind de la un studiu de caz privind Skype.
Discursul de rezistenta al panelului va fi tinut de Russ Lidstone, CEO of Havas Worldwide Londra (fost EuroRSCG London), si se va concentra pe modalitatile prin care se poate creste un brand online, mai de aprte de clasicul banner.
Ruxandra Bandila, Director Marketing si Dezvoltare PwC Romania, este un profesionist cu o vasta experienta in domeniile lobby-ului de business, dezvoltarii si executiei de programe integrate de marketing si comunicare, planificarii strategice si managementului in cadrul diferitelor organizatii internationale. Inainte de a lucra la PwC, Ruxandra a avut functia de Director Executiv al Consiliului Investitorilor Straini, contribuind activ la cresterea profilului organizatiei si la solutionarea problemelor mediului de afaceri. Anterior, a fost inalt functionar ONU, sef al departamentului social-economic in cadrul Programului Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), administrand un portofoliu de 3 milioane USD.
Béla E. Papp, din postul de conducere al departamentul de Advertising si Online (A&O) al companiei Microsoft pentru Europa Centrala si Est din 2012, are in vedere de expansiunea componentelor digitale ale companiei, cum ar fi- Skype, MSN, Windows Live, Bing, Windows8, publicitate in aplicatii si pe mobil. Anterior, domnul Papp a condus activitatile de dezvoltare globala ale companiei elvetiane de publishing Ringier, concentrandu-se in special pe noile investitii ale companiei in new media din zona Central-Est Europeana, China si Sud Estul Asiei si pe cresterea dinamica a business-urilor de productie si dezvoltare de aplicatii pe tablete multi-platforma. A inceput sa lucreze la Ringier in 2003, cand a preluat conducerea filialei ungare, cea mai mare firma de media online si print cu venituri de aproximativ 100 milioane euro.
In prealabil, domnul Papp a lucrat pentru Sanoma Budapesta, unde a dezvoltat si condus divizia de presa de afaceri. Din 1996 pana in 1999 a fost Marketing Director pentru Europa Centrala si Est in cadrul companiei ABN AMRO Bank, dupa ce a lucrat, aproape 9 ani, pentru The Economist Group din Viena, iar inainte de anii ’90 a fost redactor sef al primei publicatii lunare pan-regionale, Business Central Europe.
Russ Lidstone, CEO Euro RSCG Londra, si-a inceput cariera la Coca Cola, insa a debutat in publicitate in 1992 ca planner la McCann-Erickson. Ulterior a lucrat ca Senior Planner la Butterfield Day si HHCL&Partners (agentia anului 2000), apoi in 2001 s-a alaturat grupului Lowe, unde s-a ocupat de contul Tesco, urmand ca in 2003 sa fie promovat Head of Planning in cadrul agentiei. Dupa o perioada petrecuta la JWT, Russ se alatura Euro RSCG ca Chief Strategy officer in 2006. Russ devine CEO-ul Euro RSCG Londra in 2009 si de atunci supravegheaza dezvoltarea digitalului in agentie, social media (Cupola Lab) si noilor canale, precum si integragrea PR-ului in nucleul business-ului.
Russ a castigat cu echipele sale numeroase premii strategice, creative si de eficienta, precum: Advetiserul anului, IPA Effectiveness, Cannes Lion, Big, D&AD, APG, Marketing Sociaty zi premii TED. Este membru ales al Consiliului IPA din UK; a aparut in Debrett’s “People of today”; figureaza regulat in revista Campagin si a fost recent votat cel mai inspirational si creativ lider.
Obiectivele IAB Forum Romania sunt de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online in Europa si Romania, de a constientiza efectele initiativelor de reglementare, de a aduce in atentia industriei tendinte si know how european, dar si de a creste interesul advertiserilor fata de prezenta in mediul online si de a se constitui un eveniment de referinta in ceea ce priveste continutul si calitatea speakerilor pentru top level marketing si detinatori de bugete din Romania.
Programul evenimentului, mai multe detalii despre speakeri si temele abordate precum si inscrierea la eveniment se gasesc pe site-ul oficial www.iabforum.ro. Membrii IAB Romania beneficiaza de 50% discount la taxa de participare.
Conferinta IAB Forum Romania 2012 este posibila cu sprijinul sponsorilor: ThinkDigital, Yahoo! si Gemius, cu sustinerea partenerilor logistici: .eu (EurID), Hostway, Netopia, Madame Lucie, LTV.ro, Conectoo, Rentrop & Straton si Millesime.
Parteneri media ai evenimentului sunt: Hotnews – Smile media, Antena 3, Jurnalul, The Industry, Income Magazine, Wall-Street, 9am, AdHugger, Business24, Ziare.com, InformMedia, Digital4, IQads, Digital IQads, SMARK, iaa.ro, AdPlayers.ro, The Marketer, Business Woman, Rol.ro, Imedia. Cu sustinerea asociatiilor UAPR si RAC.