IAA Young Professionals dă startul înscrierilor la cea de-a VII-a ediție CompetițIAA. În cadrul proiectului studenții pasionați de marketing și comunicare au șansa să participe la o simulare de pitch pentru branduri renumite din România și să câștige premii în valoare de 3500 de euro.
Evenimentul se desfășoară concomitent în orașele București și Cluj-Napoca și se adresează tuturor tinerilor care își doresc să vină cu soluții creative în întâmpinarea unei nevoi reale a companiilor. Pe durata desfășurării competiției tinerii vor avea de oferit solutii creative pentru briefurile oferite de: Samsung Romania, Coca-Cola România, Școala de Bani (BCR), Beck`s, Sykes și Clever Taxi.
CompetițIAA este o șansă unică pentru tinerii aflați la început de drum în industria marcomm, din multe puncte de vedere. De departe, principalul avantaj îl constituie posibilitatea de a rezolva un brief primit direct de la client și de a avea experiența unui pitch real. Însă, toate activitățile de mentorat, workshopurile și interacțiunea constantă cu specialiști din industrie aduc valoare participanților. CompetițIAA este cel mai amplu și reprezentativ proiect al organizație pe care anul acesta îl realizam din nou la nivel național împreună cu filiala din Cluj. – Iulia Niculae, Președinte IAA Young Professionals.
În București CompetitIAA se va desfășura la sediul IAA (Calea Victoriei, nr 126) în perioada 13 noiembrie- 7 decembrie. Tinerii din se pot înscrie în perioada 1-12 noiembrie completând formularul de pe website-ul proiectului: https://www.iaayp.ro/competitiaa/. În perioada 13-16 noiembrie se formează echipele de lucru și se alocă fiecăreia câte un mentor din partea IAA Young Professionals care se va asigura că tinerii au toate informațiile și materialele necesare. Odată formate echipele, vor fi alocate briefurile și vor avea loc sesiunle de debriefing. Participanții vor avea timp să rezolve briefurile până la data de 5 decembrie. Pe durata rezolvării briefurilor și pregătirii prezentărilor IAA Young Professionals le pune la dispoziție studenților o serie de traininguri, cu specialiști din industrie, menite să îi pregătească pentru suținerea prezentărilor finale.
După susținerea ideilor creative și jurizarea propunerilor de către partenerii proiectului, evenimentul se finalizează cu gala de premiere a celor mai bune campanii, în cadrul căreia vor fi anunțate echipele câștigătoare a premiilor în valoare de 3500 de euro (cate 500 de euro per echipa).