„Ce înseamnă creaţie bună?”
Joi, 21 Octombrie, IAA Young Professionals continuă seria evenimentelor dedicate marketingului şi comunicării cu dezbaterea “Ce înseamnă creaţie bună?”. La această întrebare vor răspunde pe parcursul serii Răzvan Căpănescu – Creative Director Publicis, Andrei Tripşa – Creative Director Propaganda, Cătălin Rusu -Creative Director & Managing Partner Rusu+Borţun Brand Growers.
Invitaţii Serii YP vor analiza alături de cei prezenţi care sunt tendinţele actuale în materie de creaţie în România şi pe plan mondial, având ca studiu de caz câştigătorii festivalului de la Cannes, Ad’Or şi Golden Drum 2010.
Vor fi discutate conceptele din spatele campaniilor şi motivele pentru care acestea au generat creaţie bună, demnă de un premiu. Astfel, evenimentul va include proiecţia spoturilor premiate la festivalurile dedicate publicităţii şi analiza strategiilor utilizate de câştigători.
Accentul va fi pus asupra ideilor creative care s-au aflat la originea campaniilor, manierei în care au fost realizate execuţiile şi a criteriilor care au stat la baza evaluării campaniilor premiate.
Totodată, la Seara YP vom discuta despre eterna problemă a modului în care este abordat procesul creativ: creaţie de festival vs. creaţie aplicată strict pe cerinţele şi nevoile clientului.
Evenimentul va avea loc joi, 21 Octombrie, începând cu ora 19:00, la sediul IAA
(Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act) si este dedicat tinerilor din MarCom care vor să cunoască insight-urile din spatele unor campanii premiate şi să descopere trendurile actuale din creaţie.