IAA Young Professionals organizeaza marți, 22 februarie 2018, ora 19:00, la sediul IAA House din Calea Victoriei, nr 126, et. 3, Seara YP dedicată tehnologiei in Marcomm.
In ultimii ani, impactul tehnologiei in viata noastra a devenit unul semnificativ. Aceasta influenteaza pe zi ce trece tot mai mult interactiunea dintre consumator și branduri, iar astfel a aparut o noua directie in advertising. In cadrul Serii YP, specialistii din domeniu vor aborda subiecte precum impactul tehnologiei asupra alegerilor consumatorului, noile tendinte si platforme utilizate pentru a creste eficienta campaniilor de marketing si comunicare şi cum putem răspunde asteptarilor consumatorilor.
“Dezvoltarea tehnologiei si “democratizarea” consumatorului au determinat companiile, ca reprezentante ale brandurilor, agentiile de publicitare, de PR si de media sa dezvolte noi strategii de a aborda audiența și de a o ține aproape. Alaturi de invitații noștri vom raspunde la intrebarea ‹‹Cum folosesc brandurile tehnologia pentru a personaliza experiența consumatorilor si a stabili o conexiune de lunga durata cu acestia?››. Mai mult, vrem sa vedem cum vor afecta aceasta relatie noile reglementari privind protectia datelor personale (GDPR), astfel vom obține mai multe informatii si sfaturi practice legate de implementarea legislatiei care va intra in vigoare incepand cu 25 mai, de la unul dintre specialiștii invitați”, spune Iulia Niculae, Președinte IAA Young Professionals Romania.
Seara YP dedicata Tehnologiei in Marcomm îi va avea ca invitați pe: Ana Șipicu (Industry Manager Google Romania), Ioana Mârzac-Sigarteu (SEE Social Media Supervisor Samsung Electronics), Tudor Galoș (Tudor Galos Consulting), Dan Petre (Conf. Univ. dr. SNSPA si Managing Partener D&D Research) si Monica Jitariuc (Managing Director The Practice).
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale Asociatiei IAA Young Professionals si aduce in atentia publicului subiecte de actualitate din industria de Marcomm, cu scopul de a incuraja dezbaterile, transferul de cunoastere de la specialisti de top si urmarirea tendintelor principale din domeniu. Printre temele abordate in cadrul editiilor anterioare se numara: trenduri in marketing politic, comunicare globala versus comunicare locala, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri romanești s.a.m.d.
La eveniment sunt asteptați tineri profesionisti si studenti care doresc sa fie mereu informati privind noutatile din domeniile marketing, comunicare și publicitate, dar și pasionați de tehnologie sau specialiști interesați de noile reglementari in aceasta arie.
Participarea este gratuita si se realizeaza completand formularul de inscriere.
Locurile sunt limitate si se ocupa in ordinea inscrierilor.