Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IAA Romania, UAPR si ARRP isi unesc fortele pentru

a sprijini proiectul Brandul de Turism al Romaniei

“International Advertising Association – IAA România”, „Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice” şi „Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania” anunţă în premieră semnarea unui protocol cu „Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi profesii liberale – Direcţia generală de Promovare turistică”. Protocolul prevede oferirea de consultanţă în vederea pregătirii caietului de sarcini pentru licitaţia internaţională „Brandul de turism al Romaniei”, licitaţie ce va avea loc în toamna acestui an.

Este pentru prima oară în România când cele mai importante asociaţii din industria de comunicare se reunesc pentru a participa la un proiect de o asemenea anvergură. Crearea unei imagini pozitive a României, ca destinaţie turistică, prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional este esenţială pentru ţara noastră.

“Apreciem initiaţiva Guvernului de a aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea României. Este un buget consistent care permite României să lucreze cu cele mai bune agenţii de comunicare din lume. Pentru asta trebuie să ştim ce şi cum să cerem. Sunt convins că cei 6 profesionişti de elită desemnaţi vor contribui considerabil la ridicarea ştachetei profesionale a caietului de sarcini. În numele IAA le mulţumesc pentru timpul şi energia pe care o vor investi pentru imaginea României” a declarat Felix Tătaru, Preşedinte IAA România.

“Asocierea celor 3 organizaţii profesionale ale industriei de marketing şi comunicare din România pentru realizarea unui proiect comun reprezintă un act de maturitate pentru piaţa din România. Avem toată deschiderea pentru astfel de colaborări indiferent de proiect.

În acelasi timp salut deschiderea Ministerului Turismului de a ne contacta pentru colaborarea în acest proiect – semn clar de transparentizare şi profesionalizare, ceea ce dă o şansă în plus reuşitei acestui proiect extrem de important,” a declarat Ştefan Iordache, Preşedinte UAPR.

"Veşti bune – faptul că există un asemenea proiect – trebuie sa i se răspunda fericit, printr-un rezultat pe care îl aşteptăm de prea multa vreme. Totodată, asocierea celor trei organizaţii – IAA, UAPR şi ARRP – sper să fie de bun augur, fie şi pentru această prima faza doar, de stabilire a criteriilor. Oamenii, deopotrivă beneficiari şi posibili prestatori, sunt sceptici referitor la ‘viata’ unui nou proiect de branding pe turism. Dar hai să fim mai optimişti, având în vedere că abia se naşte turismul românesc, la mai bine de 15 ani de când discutăm despre o identitate integrată a României" a declarat Rareş Petrişor, Preşedintele ARRP.

Comitetul de lucru pentru scrierea caietului de sarcini este format din 2 reprezentanţi din partea fiecărei organizaţii menţionate mai sus.
Astfel, domnii Mihai Ghyka şi Eusediu Margasoiu vor reprezenta IAA România, de la UAPR – dna Diana Flutur şi dl. Peter Jansen şi de la ARRP – dna Corina Vinţan şi dna Adina Costache vor lucra timp de mai bine de o luna pentru definitivarea partii tehnice din caietul de sarcini ce va sta la baza licitatiei internationale organizata de minister.

Construirea şi promovarea brandului turistic al României reprezintă unul dintre principalele proiecte ale „Ministerului pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale” pentru perioada 2007-2013, cu finanţare din fondurile structurale.

Bucuresti, 08.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.