International Advertising Association (IAA Romania) organizeaza pe data de 15 decembrie la hotel Howard Johnson din Bucuresti, conferinta internationala pe tema “Industria de marketing&comunicare si criza economica”
In contextul crizei economice, IAA Romania vine in sprijinul industriei locale de marketing si comunicare. Speakeri de renume international si local vor analiza caracteristicile perioadelor de criza, rolul mass-mediei, al marketingului si comuncarii, precum si atitudinile specifice consumatorilor in situatiile de criza.
Invitatii vor prezenta studii de caz internationale despre atitudinea companiilor in perioadele de criza in scopul atingerii obiectivelor. Reprezentanti ai structurilor guvernamentale vor argumenta rolul Guvernului si al comunicarii in contextul recesiunii, precum si oportunitatile situatiei si felul in care acestea se pot identifica si fructifica.
Printre speakerii care au confirmat pana in acest moment prezenta la eveniment se numara Mugur Stet-Purtator de cuvant al Bancii Nationale a Romaniei; Yonathan Dominitz – Managing Partner MindScapes; Nick Baum –European VP TBWA Paris; Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA; Fost Director General InBev; Cristina Simion-Managing Director Edipresse AS; Emil Hurezeanu – Presedinte Realitatea/Catavencu; Ioan Popa-Director General MonteBanato; Dan Ostahie-Managing partner Altex; Emanuel Sanda-Managing Director Nielsen Romania.
Panelul de discutii va include, pe langa vorbitorii din prima parte a zilei, reprezentanti de marca din mass media, societatea civila, experti in comunicare si relatii publice, precum si cercetatori si specialisti in psihologia consumatorului.
Evenimentul se va desfasura pe parcursul unei zile, incepand cu ora 9.00, la Hotel Howard Johnson , sala Platinium GrandBallroom.
Pentru acreditari de presa sau confirmarea participarii va rugam sa sunati la 0311050991 sau scrieti-ne pe adresa office@iaa.ro.
Evenimentul este realizat cu sprijinul Links Associates.
{mosloadposition user10}