IAA România lansează un nou program dedicat angajatorilor din marketing și publicitate care își doresc să contribuie la creșterea unei noi generații de profesioniști.
Pepiniera de Talente IAA este o invitație adresată mediului de business autohton de a investi în formarea viitoarei generații de de accounți, planneri, marketing executives și media planners & buyers. Mai exact, IAA propune un pachet de sponsorizare a Pepinerei de Talente ce include:
- Pregătirea a 10 studenți în cadrul Școlii IAA (Modulul Fundamente și Modulul Media)
- Posibilitatea prioritară de a recruta din rândul tuturor absolvenților instruiți în ediția sponsorizată (50-60 de studenți/an)
- Managementul selecției studenților din universitățile partenere
- Comunicarea programului pe canalele IAA România, Școala IAA, MentorIAA și IAA Young Professionals și a universităților partenere din București și din țară
Pachetul de sponsorizare implică o investiție minimă de 6500 EUR + TVA.
Școala IAA își propune să organizeze 2 Pepinere de Talente pe an, una primăvara, iar alta toamna, contribuind astfel la dezvoltarea capacităților de pe plan local și, pas cu pas și om cu om, la viitorul industriei. Desigur, doar cu participarea companiilor din industrie IAA își va putea îndeplini misiunea de a instrui minim 50 de studenți / an.
Cum va funcționa Pepiniera de Talente?
Prin programul MentorIAA, coordonat de Afrodita Blasius, vor fi identificați studenții ambițioși, smart și motivați să își depășească educația formală din universitate. Mai precis, aceștia vor putea aplica pentru o bursă care va acoperi în totalitate costul Școlii IAA. Aceștia vor fi pregătiți practic și teoretic și la absolvirea IAA School vor fi gata să își înceapă apoi carierele de succes în marketing și publicitate.
Studenții vor putea alege o bursă la unul dintre următoarele module:
- Fundamentele Marketingului și Comunicării – dedicat viitorilor accounți, strategic planners, marketing executives, brand execs, junior researchers sau project managerilor din marketing și comunicare
- Strategie și Planificare Media – pentru viitorii media planneri, de la TV la print, OOH, radio, digital sau proiecte speciale.
Campania de recrutare va începe în februarie iar selecția studenților bursieri va avea loc la început de martie.
„Suntem în permanență contectați cu membrii, partenerii și colegii noștri din industrie și înțelegem că această criză a talentelor devine din ce în ce mai acută an de an, și mai ales în zone care combină înțelegerea analitică, a cifrelor, și gândirea creativă. Mă refer, bineînțeles, la media, care, din insighturile noastre, este cea mai afectată de această migrație a creierelor, cu care ne confruntăm. Ne-am propus astfel să punem umărul la soluționarea acestei probleme, venind în întâmpinarea angajatorilor – care vor avea la dispoziție o mai mare bază de recrutare în urma Pepinerei de Talente IAA – și a studenților – care își vor completa cunoștințele teoretice cu o parte practică esențială.” – a explicat Victor Dobre, Director Executiv IAA, despre nevoia de a dezvolta acest program.