Site-ul www.iaa.ro şi-a lansat galeria de reclame şi înregistrări video de la evenimentele industriei. Secţiunea Multimedia este împărţită pe trei categorii: Reclame, Evenimente şi Workshop-uri, care vor fi completate în mod constant, atât cu creaţii publicitare noi, dar şi cu cele de anul trecut, care există în arhiva site-ului IAA.ro, cât şi cu înregistrări video de la evenimentele de specialitate.
Meniul galeriei Multimedia este uşor de accesat, fiind situat în partea dreaptă a homepage-ului. Fiecare secţiune cuprinde cea mai recentă campanie sau înregistrare video. Odată accesat un material anume de pe site, meniul pentru galeria Multimedia se mută în partea stângă a homepage-ului, imediat sub meniul Medii.
Secţiunile Evenimente şi Workshop-uri cuprind înregistrări video de la începutul acestui an, de la cele mai importante evenimente ale industriei: PR Forum, Managing Media Crisis, Olimpiadele Comunicării, Premiile de excelenţă IAA – ediţia a II-a, Mobile Marketing Conference (cel mai recent eveniment).
Totodată, secţiunea Workshop-uri dezvăluie în exclusivitate ce se ascunde în spatele uşilor închise la cursuri şi traininguri plătite. În această secţiune veţi putea afla ce se discută la Cursul de publicitate online al lui Doru Panaitescu, care se reiterează într-o nouă ediţie exclusiv pentru membrii IAA în zilele de 21 şi 22 mai, la sediul IAA, ce crede Michael Conrad, fondatorul Berlin School for Creative Leadership, despre “Creative Leadership”, ce a prezentat jurnaliştilor Lorand Balint, Head of Brand Communication Leo Burnett, în cadrul workshop-ului “Business Understanding” şi multe alte lucruri interesante.
“Sper ca această galerie Multimedia să poarte utilizatorul site-ului IAA.ro prin toate “cotloanele” industriei de marketing şi comunicare, astfel încât la sfârşitul acestei “călătorii” să simtă că este nu numai bine informat, dar şi relaxat şi plăcut surprins de ceea ce a văzut. Secţiunea Multimedia, creată cu ajutorul Webstyler, agenţia de comunicare interactivă cu care IAA lucrează încă de la momentul înfiinţării site-ului (ianuarie 2007), este doar una dintre realizările cu care ne mândrim.”, a spus Floriana Scânteie, Editor in Chief, IAA.ro.
De la începutul acestui an, site-ul IAA.ro a beneficiat şi de alte schimbări importante, care aduc un plus de informaţie şi de rigoare în viaţa oricărui marketeer dornic să cunoască în detaliu lumea în care activează:
1. Crawl-ul de revista presei este actualizat zilnic şi cuprinde cele mai importante ştiri şi analize din presa de specialitate.
2. Agenda lunii este un suport util în stabilirea programului celor mai importante conferinţe şi evenimente din industria de marketing şi publicitate.
{mosloadposition user10}