Lipton Ice Tea lansează „Ia-ţi vacanţă cu Lipton”, prima campanie locală a brandului, pentru tinerii din România, cu tineri din România. Pentru prima dată, a fost filmat un spot în România, regizat de Iulian Moga, avându-i ca protagonişti pe Sore şi Dorian. Acesta poate fi vizionat aici. Vara aceasta, consumatorii sunt invitaţi să-şi petreacă vacanţa în Casa Lipton din Costinești și pe plaja special amenajată în aceeași stațiune, înscriind codurile promoţionale de pe sticlele de Lipton Ice Tea pe site-ul www.ovarapezi.ro. În România, Lipton Ice Tea este produs în fabrica PepsiCo de la Dragomireşti, de unde zilnic se trimit produse atât către piaţa locală, dar şi către Grecia, Turcia şi Bulgaria.
„Anul acesta ne-am propus să fim altfel. Am început să creăm şi să vorbim altfel, am venit cu o nouă imagine şi o repoziţionare a brandului la nivel global, cu noi produse – precum Lipton Mojito, Lipton Ice Tea fără zahăr și produsele din gama de bază în care am înlocuit o parte din zahăr cu stevia. Dar, mai ales, am venit cu o nouă atitudine”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton. „În 2014 Lipton Ice Tea vorbeşte cu tinerii din România, fiind mult mai aproape de starea lor de spirit, de emoțiile lor. Ei consideră că viața se trăiește la maxim când ai mintea deschisă pentru noi experiențe și asta am dorit să le oferim prin acest proiect, alături de ambasadorii Lipton Ice Tea în România, Sore și Dorian. Timp de nouă săptămâni, în fiecare zi, le vom oferi câte o pereche de ochelari de soare pe oră şi câte o vacanţă de o săptămână pentru două persoane în Casa Lipton din Costineşti”, adaugă Dana Iordache.
„Ia-ți vacanță cu Lipton e un proiect exact pe gustul meu. Îmi place mult vara, iar soarele și marea sunt accesoriile mele preferate în sezonul estival. Așa că atunci când am primit invitația Lipton de a fi ambasadorul campaniei de anul acesta, am spus imediat ”da”. De la decorarea Casei Lipton din Costinești, la filmarea spotului campaniei şi până la week-endurile pe care le voi petrece alături de câştigătorii de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton, totul m-a convis ca anul acesta să-mi iau vacanţa cu Lipton”, a declarat Sore Mihalache.
„Anul acesta reşedinţa mea de vară e… Casa Lipton. Mă bucur să fiu ambasadorul campaniei Ia-ți vacanță cu Lipton, împreună cu Sore, şi abia aştept să petrec câteva zile alături de câştigătorii concursului de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton. Mergem la mare să gustăm o vara pe zi”, spune Dorian Popa.
Campania „Ia-ți vacanță cu Lipton” beneficiază de o platformă de comunicare 3600, ce include TV, radio, outdoor, PR şi digital.
Toţi cei care doresc să guste o vară pe zi pot urmări campania pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe site-ul www.ovarapezi.ro și pe blogurile partenere: www.andreeapatrascu.ro, www.travelgirls.ro, www.inozza.ro, www.elenaciric.ro, www.carmenalbisteanu.ro, www.isabelacuisine.ro, www.dragosasaftei.ro și www.pandutzu.com.
Produsele participante sunt cele de Lipton Ice Tea toate aromele, în ambalaje de 0,5L şi 1,5L, care sunt identificate prin eticheta promoţională cu inscripţia „Ia-ți vacanță cu Lipton”. Perioada promoţiei este 09 iunie 2014 – 10 august 2014.
Echipa Lipton implicată în dezvoltarea campaniei este formată din: Dana Iordache – Regional Marketing Manager Lipton, Andreea Dumitrescu – Brand Manager Lipton Ice Tea.
Spotul TV a fost creat împreună cu echipa DDB România, regizat de Iulian Moga şi produs de Roco Media.
Din partea DDB România, echipa implicată în realizarea campaniei este formată din: Roxana Țâmpău – Managing Director, Olivia Petre – Strategy & New Business Director, Elena Cuguț – Account Manager, Tudor Deleanu – Senior Art Director, Liana Popa – Senior Copywriter și Adelina Marițiu – Junior Copywriter.
Site-ul campaniei, www.ovarapezi.ro, a fost realizat de Tribal Worldwide România, echipa implicată fiind formată din: Cora Diaconescu – Digital Account Manager, Dana Ţocu – Senior Copywriter, Delia Mija – Digital Art Director, Andrei Soare – Senior Programmer și Alexandru Neicu – Developer.
Componentele de PR și comunicare social media sunt gestionate de Golin, cu o echipă formată din Monica Botez – Partner, Irina Roncea – Director, Raluca Duță – Community Manager, Raluca Stoica – Media Associate, Bogdan Dăscălescu – Digital Associate și Simina Zidaru – Creative Associate.