Participanţii la Testul de Afacereză, emisiune- concurs realizată de televiziunea de business The Money Channel, au şansa de a câştiga un Executive MBA în valoare de 21.000 de euro.
Astfel, finalistul Testului de Afacereză va pleca acasă cu premii în valoare de 45.000 de euro: un Opel Vectra OPC şi o bursă integrală pentru programul de Executive MBA, oferită de CEU Business School.
“Ne bucurăm să vă oferim acest premiu în cadrul Testului de Afacereză. Genul de persoane motivate şi cu un bagaj bogat de cunoştinţe, care se descurcă foarte bine în astfel de show-uri, fac faţă şi în programele de MBA. MBA-ul este un program educaţional specializat pe business, ce oferă persoanelor interesate instrumentele necesare pentru a avea succes în orice tip de afacere. Deşi nu este o garanţie a succesului, acesta oferă însă acces la informaţii şi resurse esenţiale în mediul de afaceri actual, un mediu complex şi în continuă schimbare” spune Oliver W. Olson, Country Manager CEU Business School.
CEU Business School este cea mai importantă şcoală de afaceri din Europa Centrală şi de Est. Ani la rând, programul de Executive MBA al CEU Business School a fost evaluat de prestigioasa publicaţie Financial Times, situându-se pe primul loc în lume ca şi dimensiune internaţională a programului. În România, programul s-a clasat în 2009 pe locul 1, într-un ranking realizat pe baza răspunsurilor şi notelor acordate programelor de către absolvenţii anului 2008.
Programul va începe în martie 2008, iar câştigătorul trebuie să îndeplinescă criteriile stricte de admitere în program: test de limba engleză, testul GMAT, interviu etc.
Desemnarea câştigătorilor la Testul de Afacereză se face pe baza punctajului obţinut în concursul televizat. Concurentul care obţine cele mai multe puncte castigă Ediţia Zilei (de luni până miercuri) şi se califică pentru Ediţia Săptămânii, care se desfăşoară în fiecare joi, timp de nouă săptămâni. Premiul pentru câştigătorul Ediţiei Zilei este de 1.000 lei şi este oferit de Romexterra Bank. Cei nouă ocupanţi ai locului întâi la Ediţia Săptămânii vor primi câte un smart phone şi se vor califica pentru semifinalele care vor avea loc în perioada 14-16 decembrie 2009. Fiecare finalist al celor trei ediţii desfăşurate în perioada 14-16 decembrie va câştiga câte un laptop şi se va califica automat în Marea Finală, care va avea loc pe 17 decembrie. Marele premiu este un Opel Vectra OPC în valoare de 24.000 de euro oferit de Di-Bas şi un Executive MBA în valoare de 21. 000 oferit de CEU Business School. Cei nouă câştigători ai locului doi la Ediţia Săptămânii se vor întâlni în perioada 7-9 decembrie pentru calificarea în Finala Mică, care va avea loc pe 10 decembrie. Câştigătorul Finalei Mici plecă acasă cu un tablou în valoare de 3000 de euro, oferit de Casa de Licitaţii Artmark.
Emisiunea-concurs Testul de Afacereză este prezentată de Daniela Cebotari şi Florin Cepraga şi se difuzează de luni până joi, de la 22 la 22:30, la The Money Channel.
Pentru regulamentul concursului, premii şi detalii înscriere accesează www.afacereza.ro.
{mosloadposition user10}