Sanofi-Aventis lanseaza Ibalgin Rapid®, analgezicul prin care fiecare roman poate castiga mai mult timp fara durere
ü Campania de promovare se va desfasura sub sloganul “Forta care invinge de doua ori mai rapid durerea puternica”
Sanofi-aventis lanseaza Ibalgin Rapid® (ibuprofen lizinat 683mg), un analgezic a carui actiune terapeutica debuteaza in doar 15 minute de la administrare, de doua ori mai rapid decat comprimatele filmate obisnuite de ibuprofen de 400mg. Astfel, cu Ibalgin Rapid®, fiecare persoana castiga timp sanatos pentru sine.
Lansarea va beneficia de o campanie de promovare dedicata, sub sloganul “Forta care invinge de doua ori mai rapid durerea puternica”. Mesajul va fi declinat in TV, print si actiuni de marketing in farmacii, pe parcursul a aproape jumatate de an, in perioada iunie-octombrie 2010. De asemenea, produsul va beneficia de activitati de PR. Agentiile care semneaza campania sunt Ogilvy Praga, Ogilvy Bucuresti si Free Communication (PR). Valoarea de rate card a investitiilor in media se ridica la peste 1 milion de euro.
„Targetul nostru principal il reprezinta femeile din mediul urban, active la locul de munca. Ele sunt acelea care petrec 10-12 ore/zi la birou, cele care trebuie sa fie eficiente pentru a-si dezvolta cariera, sa practice cu dedicatie si in permanenta meseria de „manageri ai familiei” si, totodata, sa aiba grija de ele ca femei. De aceea, pretuiesc fiecare minut liber pe care-l pot petrece intr-un mod util si placut. Doresc sa castige timp sanatos, iar una dintre solutii poate fi cu siguranta Ibalgin Rapid®“, a explicat Iolanda Bilaus, Marketing Manager.
“Obiectivul de vanzari al noului produs Ibalgin Rapid® este de minim 100.000 cutii pana la sfarsitul anului 2010. Suntem increzatori ca tinta este realizabila, dat fiind ca avem atat un produs performant, cu un avantaj competitiv real, cat si o campanie de promovare bine targetata. In plus, am constatat ca romanii incep sa se orienteze catre produse inovative si eficiente. Deci avem toate premisele necesare pentru a ne atinge obiectivele”, a declarat Marius Topala, Director CHC, sanofi-aventis. „Avem un portofoliu complex de comprimate impotriva durerii. Mai mult, faptul ca suntem liderul pietei de OTC-uri (medicamente fara prescriptie medicala) pe acest segment ne confera incredere ca produsele noastre vor fi in continuare apreciate de romani”.
Ibalgin Rapid® se administreaza pentru calmarea durerilor puternice: de cap, dentare, postoperatorii, de spate, durerile musculare si articulare, durerile menstruale, nevralgiile, migrenele. Deoarece se dizolva mult mai repede in stomac decat alte forme de ibuprofen, Ibalgin Rapid® are un nivel superior de tolerabilitate gastrointestinala, fiind un tratament medicamentos sigur, care reduce la minimum riscurile de afectare a mucoasei stomacale. Noul produs completeaza gama Ibalgin existenta pe piata de analgezice si antiinflamatoare sub 4 forme: Ibalgin 200mg, Ibalgin Forte 400mg, Ibalgin gel si suspensia pediatrica Ibalgin Baby.
Cea mai frecventa forma de durere este cea de cap care afecteaza, conform unui studiu realizat de Stem – Mark, 83% dintre romani. Pe langa aceasta, romanii mai sufera de dureri de spate (38%), dureri de dinti (24%), dureri menstruale (21%), dureri articulare (21%), dureri cauzate de raceala (15%), migrene (14%), dureri musculare (10%) si dureri cauzate de febra (8%). Motivele principale ale durerilor de cap sunt: oboseala sau epuizarea cauzata de un volum de munca prea mare (62%), stresul sau problemele psihice (19%), somnul insuficient (8%) etc.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}